A 2016-os indulás után három évvel, 2019 februárjában a CIB mobilbankos felhasználóinak száma átlépte a 200 ezres határt. Az alkalmazást használó ügyfelek 70 százaléka havonta legalább egyszer belép az alkalmazásba, de az átlag a 13-14 látogatás egy hónapban. A legintenzívebb nem meglepő módon a fizetési időszak: a hónap első tíz napjában lépnek be a legtöbben, főleg hétköznap délelőttönként. A döntő többség az egyenlegét ellenőrzi, a második legyakrabban használt funkció pedig az eseti átutalás.
A CIB mobilbankolós ügyfélkörében a nők és a férfiak aránya meglehetősen kiegyenlített (47%, illetve 53%). Ehhez mérve kifejezetten érdekesnek tűnik a K&H hasonló adatpárja. A belga hátterű banknál a mobiltárcás – bankkártya helyett telefonnal fizető – ügyfélkört nézték meg, az ő 82 százalékuk férfi, mindössze 18 százaléka nő. Úgy tűnik tehát, hogy a banki ügyek mobilos intézésében nincs számottevő különbség nők és férfiak között, viszont ha a készülékkel kell fizetni egy üzletben, akkor a nők jóval bizalmatlanabbak.
A CIB jubileumról megemlékező közleményében azt ígéri: a csekkbefizetés, az ujjlenyomatos azonosítás, a mobilegyenleg-feltöltés, az appon keresztül igényelhető személyi kölcsön, valamint a számla- és kártyaműveletekről tájékoztatást adó ingyenes push üzenetek mellé hamarosan újabb funkciók is érkeznek az iPhone-okra és androidos készülékekre is elérhető alkalmazásba.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.