Vizsgálatot indított a Magyar Telekom ellen a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), amely azt feltételezi, hogy a vállalat a kampányában tisztességtelenül tájékoztatta a fogyasztókat a hűségidővel járó kedvezmények feltételeiről.
A GVH közleménye szerint a Telekom megtévesztően népszerűsíthette a hűségidő vállalása esetére kínált, mobilinternet-forgalomra vonatkozó kedvezményeit. Kampányának üzenetei azt a benyomást kelthették a fogyasztókban, hogy a meglévő előfizetői díjcsomagjukra vonatkozó, további egyévnyi hűségidő vállalásával igényelhetik az ígért kedvezményeket, ám a versenyhatóság azt valószínűsíti, hogy egyes ügyfelek csak akkor válhattak jogosulttá a kedvezményekre, ha a meglévőtől eltérő feltételű, új díjcsomagra kötöttek szerződést.
A Telekom kampánya így megtévesztő módon, tisztességtelenül befolyásolhatta a fogyasztók döntését.
A GVH hangsúlyozta: a versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás elkövette a jogsértést, a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható.
A Magyar Telekom szeptember 1-jén korrigálja először az árait, jellemzően a 2017 és 2020 között értékesített díjcsomagok esetében.