Mi már jóformán nem is vagyunk amerikai márka, viszont európaivá kell válnunk, az idén ugyanannyit ruházunk be Európában, mint Amerikában, jelenleg Európa számunka a legfontosabb térség" - jelentette ki a Financial Times Deutschland című lapnak Ralph Alvarez.
Erre az évre 800 millió dollár értékű beruházást tervez a gyorséttermi vállalkozás az európai kontinensen (250 millió dollárnyit ebből Németországban a tavalyi 170 millió után) és mindeközben azt szeretné, ha sokkal inkább a helyi sajátosságok határoznák meg kínálatát.
Néhány éve még nem fektettek olyan hangsúlyt Európára és a forgalom nem is nőtt itt eléggé. Az idei év
első felében azonban az Europában lévő 6400 éttermük nagyobb forgalmat csinált, mint a csaknem 14 ezer étterem az Egyesült Államokban: az előbbi értéke 4,1 milliárd, utóbbié 3,9 milliárd dollár volt - közölte a lap.