szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Európát nevezte az amerikai McDonald's gyorsétkeztető lánc legfontosabb növekedési piacának a vállalat operatív igazgatója.

Mi már jóformán nem is vagyunk amerikai márka, viszont európaivá kell válnunk, az idén ugyanannyit ruházunk be Európában, mint Amerikában, jelenleg Európa számunka a legfontosabb térség" - jelentette ki a Financial Times Deutschland című lapnak Ralph Alvarez.

Erre az évre 800 millió dollár értékű beruházást tervez a gyorséttermi vállalkozás az európai kontinensen (250 millió dollárnyit ebből Németországban a tavalyi 170 millió után) és mindeközben azt szeretné, ha sokkal inkább a helyi sajátosságok határoznák meg kínálatát.

Néhány éve még nem fektettek olyan hangsúlyt Európára és a forgalom nem is nőtt itt eléggé. Az idei év
első felében azonban az Europában lévő 6400 éttermük nagyobb forgalmat csinált, mint a csaknem 14 ezer étterem az Egyesült Államokban: az előbbi értéke 4,1 milliárd, utóbbié 3,9 milliárd dollár volt - közölte a lap.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Plázs

Olajat vált a McDonalds, egészségesebb lesz a sültkrumpli

A McDonald's Corp. konyháiban egy többéves tesztidőszakot követően bevezetik a transz-zsírsavaktól mentes olajat, a jól ismert hasábburgonya sütéséhez – jelentette be a gyorsétterem lánc. A vállalat azt egyelőre nem közölte, hogy valamennyi éttermében mikortól alkalmazza a saját fejlesztésű, egészségesebb olajat - írja a Newsmax.com