Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Legalábbis a szakszervezet elnöke így értesült. Mindezt azért, mert nem minden busz fért be a telephelyre, amikor Lázár János közlekedési miniszter a vasútközlekedés összeomlásának másnapján 300 klímás buszt rendelt Budapestre.
Az rendben van, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. klímás buszokkal szeretné elvégeztetni a vonatpótlást, de ezt tessék úgy megszervezni, hogy azt az autóbuszvezetők a kivezénylés során, biztonságosan el is tudják végezni
– írja Dobi István, a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet elnöke a Facebookon arról, hogy Lázár János 300 klímás buszt rendelt Budapestre vasárnapra, hogy készenlétben legyenek, ha esetleg ismét összeomlik a magyar vasúti közlekedés, mint szombaton, amikor egy sorompóhiba miatt tizenkét órán át állt a balatoni vonatforgalom. Vitézy Dávid minderről azt mondta: „Ez az igazi kuriózum, az egy nap késéssel érkező pótlóbusz.”
Dobi posztjában azt írja: „Úgy értesültem, hogy Heves vármegyéből 20-30 autóbuszt személyzettel a fóti telephelyhez rendelték ki és ott kell várakozniuk, egy esetleges vonatpótlás biztosítása céljából. A műszaki telephelyre nem fért be az autóbuszok többsége és azt az utasítást kapták, hogy keressenek maguknak parkolóhelyet. Többen a fóti Auchan bevásárlóközpont parkolójában várják a további utasítást”, mivel az áruház az ünnep miatt úgyis zárva van.
Ezért aztán a sofőrök a mosdót sem tudják használni, és mivel a parkolóban még árnyék sincs, az autóbuszok a tűző napon várakoznak
– állítja Dobi. A helyzetről azt írja: „Miután ezt jelezték a munkáltató felé, engedélyt kaptak arra, hogy egy autóbusznál működtessék a klímaberendezést és abban az autóbuszban tartózkodjon az összes autóbuszvezető. Továbbá, ha szükség lenne a WC használatra, akkor ugyancsak egy autóbusz használatával bemehetnek a fóti telephelyre.” Mindezt reggel 7-től 19 óráig.
A szakszervezet elnöke felteszi a kérdést: „Kérdezem, valóban így kell végrehajtani Lázár miniszter úr 10 pontos egyik-másik vállalását?”
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy héten belül két, egymásnak teljesen ellentmondó nyilatkozatot tett a honvédelmi tárca arról, hogy kerültek-e Szerbiába magyar harcjárművek. Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
A városi ügyvédi kamara szerint az embereket „önkényes, igazságtalan és törvénytelen fogva tartással fosztották meg szabadságuktól”.
Sok tekintélyelvű politikus régi, jól ismert módszere a kisebbségek kirekesztése, ám ez recept Magyarországon immár beleütközött a saját korlátaiba.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.
Csak egy vesztese volt a Pride-nak.