Kormányzati hátsó szándék látszik a gazdaságra káros, silány elővásárlási szabálynál
A külföldi tőkebefektetések engedélyezési rendszere Magyarországon indokolatlanul szigorú, a kormány minden ügylet minden részletére rá akar látni.
Mészáros Lőrinc üzleti körei húzták be az állami gyorsforgalmi utak üzemeltetésének és fejlesztésének 35 éves koncesszióját. Rövid távon az állam és a párt nyer, hosszú távon Mészárosék.
Szinte napra pontosan öt héttel az után, hogy Orbán Viktor és a Fidesz újabb kétharmados győzelmet ért el az országgyűlési választáson, a régi-új miniszterelnök jóbarátja, Mészáros Lőrinc is óriási győzelmet aratott. Az ő és üzlettársa, Szíjj László különféle érdekeltségei nyerték el konzorciumban nem kevesebb, mint 35 évre a hazai gyorsforgalmiút-hálózat fejlesztésének és üzemeltetésének jogát.
A nyertes konzorcium nem azért kapta meg a koncessziót, mert Mészáros és Szíjj érdekeltségei a tagjai, hiszen ez nyílt verseny volt, uniós közbeszerzés – biztosította a HVG-t az állami koncessziókért is felelős Rogán Antal miniszter, aki a kormánytól szokatlan módon sajtóbeszélgetésen magyarázta el a koncessziós eljárás lebonyolítását és a rendszer jövőbeli működését. Rogán örvendetesnek nevezte, hogy van ma Magyarországon olyan cégcsoport, amely képes ellátni egy ekkora horderejű feladatot, felvenni a versenyt a külföldi szereplőkkel.
A külföldi tőkebefektetések engedélyezési rendszere Magyarországon indokolatlanul szigorú, a kormány minden ügylet minden részletére rá akar látni.
Ezúttal 2,8-as erősségűt.
Az eddig egyetlen művéről ismert MS mester tucatnyi munkáját mutatja be a Szépművészeti Múzeum.
A színész lesz a következő Nagy Ő.