szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az aktuális modellfrissítésen átesett klasszikus terepjáró 1979-es alapjain töretlenül őrzi markáns alakját. A Mercedes-Benz SUV-járművek legifjabb leszármazottja a legmodernebb dízelmeghajtást kapja. A G 320 CDI teljesítménye 224 lóerő, szériafelszereltségként kapja a dízelrészecske-szűrőt és teljesíti az EU4 által előírt szigorú kipufogógáz előírásokat. A Mercedes-Benz G 320 CDI már rendelhető Magyarországon.

© daimlerchrysler
A legmodernebb harmadik generációs közvetlen befecskendezés Piezo-injektorokkal, négyszelepes technikával és elektromosan állítható változtatható geometriájú turbótöltővel csak néhány említésre méltó műszaki különlegessége a nagy teljesítményű V6-os motornak, amely erejét alapáron hétfokozatú automataváltóhoz továbbítja.


© daimlerchrysler
A Mercedes-Benz terepjárók klasszikusa, a G-osztály továbbra is nagyteljesítményű hajtási- és menetdinamikai rendszerek átgondolt összjátékát kínálja. A terepsegítésű állandó összkerékhajtás mellett az elektronikus szabályzású 4ETS trakciórendszer, az ESP, valamint a gombnyomásra kapcsolható differenciálzárak a szériafelszereltség részét képezik. A G-osztályt 1979 óta a Mercedes-Benz megbízásából az ausztriai Grazban a Magna Steyr gyártja. 186 ezer G-osztályt gyártottak itt.

Az új motorizáltság minden karosszériaváltozathoz elérhető. Választható két kombi rövid vagy hosszú tengelytávolsággal, valamint egy kabrió elektrohidraulikus működtetésű tetővel.

© daimlerchrysler
A G-osztály teljes építési sorozatának legaktuálisabb változata három motorizáltságot foglal magába. A G 320 CDI mellett a 296 lóerő teljesítményű V8-as motorral felszerelt G 500 benzines változat is a kínálatban marad, amely szintén 7G-Tronic váltót kapott. A csúcsmodell továbbra is a V8-as kompresszoros G 55 AMG modell 476 lóerő teljesítménnyel. Minden G-osztályban bi-xenon fényszórók vannak, a ködfényszórókban kanyarodófénnyel.

A Mercedes-Benz G-osztály bruttó ára

Station Wagon rövid

Station Wagon hosszú

Kabrió

G 320 CDI

19 231 200,-

20 548 800,-

20 799 600,-

G 500

25 170 800,-

26 519 600,-

26 770 400,-

G 55 AMG Kompressor

35 363 600,-

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Jobb kihasználhatóságot ígér az új Mercedes Vario

Elődjénél korszerűbb műszaki kivitelben és gazdagabb felszereltséggel lép színre az új Mercedes-Benz Vario. A 6 és 7,5 tonna közötti megengedett össztömeg-kategóriát képviselő robosztus és sokoldalú nagy szállítójármű legfrissebb változata Euro 4-es besorolású motorokat és új váltókat kapott, továbbá megújult a pilótafülkéje és felépítményének bizonyos részei. Az új generációs Vario már rendelhető Magyarországon.

automenedzser.hu Autó

Mercedes-Benz B-osztály teszt: nem B-ligás

Minden ízében Mercedes ez az autó, benne egyetlen cégvezető sem szégyenkezik, Merciből száll ki, mégsem adott ki tízmilliókat, elfér a család, illetve a csomagoknak is van hely. Mondjuk ki, ez egy praktikus autó. Csomagtartója jól kihasználható és ráadásul variálható is.

hvg.hu Autó

Bővül a Mercedes-Benz értékesítési és szervizhálózata

Bővül a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kft. által forgalmazott Mercedes-Benz transzporterek értékesítési- és szervizhálózata: június 1-jétől új értékesítési- és szervizpontok szolgálják ki a csillagos márka ügyfeleit.

hvg.hu Autó

Hárommillió Mercedes teherkocsi készült Wörthben

A wörthi gyárban, a világ egyik legnagyobb szerelőüzemében elkészült a hárommilliomodik jármű. A jubileum-autót, egy Actros 1841 LS Bluetec 5 típusú járművet a francia Villefranche-sur-Sa ône székhelyű Transport Alloin cég vezetése vehette át.

hvg.hu Autó

Legördült az első új Mercedes-Benz Sprinter

Az új Mercedes-Benz Sprintert két helyszínen, Düsseldorfban és Ludwigsfelde-ben gyártják. A ludwigsfelde-i gyárban a platós járművek és az alvázak gyártása folyik. Az új termékhez egy teljesen új, a legmodernebben automatizált berendezésekkel ellátott gyártósort hoztak létre. Így ott egy új építőcsarnok mellett egy új fényezőműhely is keletkezett.

automenedzser.hu Autó

Mercedes-Benz A-osztály - Itt a piros, hol a Merci

Nőies stílusa ellenére már az elején le kell szögeznem, hogy ez a kiskocsi minden ízében Mercedes, a címben elrejtett utalás nem jött be, kis piros bombázóm egy megbízható, kényelmes, pontosan irányítható és elegáns kocsi. Kicsit egyterű, kicsit kupé, kicsit terepjáró – ezért különleges. Az embernek az az érzése, hogy egy nagyon komoly autóban ül, és valóban, technikailag és minőségileg nem lehet kifogás. A motor és a futómű nem tetszett.

hvg.hu Autó

Megérkezett az új generációs Mercedes-Benz Citaro

Megújult a legnépszerűbb Mercedes-Benz busz, a Citaro. A sorozatgyártás 1998-as kezdete óta a típus közel 15 ezer képviselője járult hozzá a nemzetközi ismertséghez: Európa szinte minden nagyvárosának utcáján közlekedik, Londontól Madridig, Párizstól Isztambulig és Berlintől Rómáig.

automenedzser.hu Autó

Smart forfour teszt: Nyomd a gázt, és huss!

Hatalmas a kontraszt az ötajtós smart kihívó külseje és puritán, ám célszerű belseje között. Szinte el is megy a kedve az embernek a kis divatautótól. De aztán bepöccen a motor és egy kis barátkozást követően megindul a száguldás. A nagy smart ezerötös változatát erre teremtették.