Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
A Suzuki Sport versenycsapat az idén két kiemelkedően sikeres versenyzőt állít rajthoz a Junior World Rally Championship mezőnyében. Per-Gunnar Andersson és Urmo Aava neve mindenkinek ismerősen cseng, aki követi a technikai sportok világát. Mindkét versenyző a Suzuki Swift Super 1600-zal versenyez.
© Suzuki |
Az első igazi, vagyis teljes versenyév a 2006-os volt. A szezonnyitó Svéd Ralin Andersson rögtön győzelemmel indított. A bajnokság harmadik fordulójában, a Korzika Ralin az észt Urmo Aava második lett. Egy menettel később, az Argentin Ralin Wilks nyert, mégpedig nagy fölénnyel. Mindezt valamennyien egy Swift Super 1600 volánja mögött teljesítették.
A motornak számos előírásnak kell megfelelnie, így nem lehet nagyobb, mint 1600 köbcenti, a fordulatszám felső limitje pedig 9000. A sűrítési arány maximuma 13:1. A 218 lovas Swift pilótafülkéje egyáltalán nem hasonlít az utcai Swiftek belső kialakítására. Itt mindent az egyszerűség és a használhatóság elvének rendeltek alá, a dizájn másodrendű. A spártainak ható belső térben egy speciális műszer hívja fel magára a figyelmet: ez jelzi a versenyzőnek, hogy a fedélzeti számítógép szerint mikor érdemes a hat sebességes, szekvenciális váltó kapcsológombjához nyúlni.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.