A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Miközben a béke Nobel-díjat az ENSZ genfi székhelyű zöld szervezete és egy volt amerikai alelnök kapta idén, a politikusok, beleértve az uniós döntéshozókat, nem sokat tudnak, vagy akarnak tenni a klímaváltozás ellen. Az unió 27 tagúra bővülésével 8 százalékkal csökkent a szén-dioxid-kibocsátás a kilencvenes évekhez képest, ugyanakkor a közlekedésből adódó kibocsátás 25 százalékkal nőtt. Ezért is hangzik teljesíthetetlennek az az uniós elképzelés, miszerint 2020-ig 20 százalékkal kellene csökkenteni az unió közlekedésből adódó szén-dioxid-kibocsátását.
A minap Brüsszelben tartott, a Scania által szervezett konferencián - amelynek elsődleges célja lobbi jellegű volt: engedélyezik, vagy nem az óriási, 25,25 méteres kamionokat az unióban – az derült ki, hogy a kérdések, a feladatok eljutnak az uniós döntéshozókig, ám a rendszer olyan lassú, olyan bonyolult, hogy a megoldások elvesznek a horizonton.
A személyautókkal kapcsolatosan bevezetett 130 gramm/kilométeres (2012-ig) szabályozást nem követte a többi közlekedési ágra kivetett norma. Bár a teherautózás jelenti az egyik legnagyobb környezeti ártalmat, ezt nem szabályozzák még semmivel, a hétvégi kamionstopok, az utópályákra terelés kivételével.
Napjaink drámaian fejlődő globális gazdaságával együtt növekszik az igény a fejlettebb, kiterjedtebb szállításra. A legnehezebb feladat, a lehető legkisebb környezeti hatás előidézésével és az üvegházhatásért felelős gázok kibocsátásának csökkentésével megfelelni a jövő logisztikai, közlekedési kihívásaink. Ma a fenntartható közlekedés megvalósítása az autógyárak, szállítmányozási cégek kezében van. A brüsszeli konferencia ezekre a kérdésekre keresett választ. Az kiderült, hogy az érdekelt, meghívott cégek, mint a Scania, az IKEA vagy a Tesco szállítmányozásáért és logisztikájáért felelős Eddie Stobbart felkészültek a változásokra, sőt minden elkövetnek, hogy csökkentsék a tevékenységükből fakadó káros mellékhatásokat.
Hibridbusz |
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.