Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Légies karosszéria, japános fejlettség, hosszú távú megbízhatóság, kemény futómű, erős és takarékos motor, jó árértékarány. Kipróbáltuk az i30-at.
© Autómenedzser |
Míg a külső formavilágát az együtt eltöltött nyolc nap során nem sikerült megszoknom – folyton azt kérdeztem az ismerőseimtől, hogy tetszik? Érdekes módon ők mindig pozitív választ adtak. Beülve már sokkal otthonosabb az i30 (vajon mit jelenthet? Intelligens harmincasok?), műszerfala tetszetős, egyszerű. Minden kijelző LED-kékben pompázik. Függetlenül autós tulajdonságaitól elsőre szembeötlik a nagy kijelzős audiorendszer, mp3-as lejátszóval és csodák-csodája, USB-csatlakozóval. Ezt diszkréten a multifunkciós könyöktámaszba rejtették el, kék fénnyel világít az AUX, az iPod, és az USB-csatoló. Semmi más nem kell, csak egy pendrive, és máris üvölt a gyári minimál hangládákból a Belga. A jó hír, hogy minden felszereltségnek része ez a jótétemény, akárcsak a bicskakulcs.
Már a komfort felszereltségi szinten (ilyen volt a tesztautó) van automatikus klímaberendezés, hat légzsák, kormányról vezérelhető zenelejátszó. Praktikus részletekben is bővelkedik az autó, tárolórekeszből, pohártartóból van bőven.
A teszt folytatása, adatok, árak, fogyasztás. Kattintson ide.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.