A Párizsi Autószalonon mutatkozik be a 4x4-es, tüzelőanyagcelláról táplált elektromos hajtásláncú kompakt városi szabadidőautó. "A SUV-okkal kapcsolatos új megközelítés, hogy ne legyenek olyan kemények és nagyok, mint amire a sivatagban szükség van, de alkalmazkodjanak a városi élethez" - vélik a Nissannál. A formai jegyek, a nagy kerekek, a magas öv-vonal, a vastag ablakoszlopok továbbra is megvannak.
A kocsi műszerfala egy táblagép lett, amely egyben „digitális kulcsként" is szolgál. Beszálláskor a vezető csatlakoztatja a helyére, kiszálláskor pedig kiveszi. A TeRRA-hoz csatlakoztatva a táblagép alap-megjelenítése mutatja a sebességet és a többi fontos információt. Innen lehet átkapcsolni a szórakoztatásra, kommunikációra, navigációra és további nézetekre. Az autón kívül az összes olyan funkció működik, amit egy táblagéptől elvárunk, ráadásul folyamatos kapcsolatban marad az autóval.
Bár a TeRRA design-koncepcióként kerül bemutatásra, nem műszaki kiállítási tárgyként, a hozzá javasolt 4x4-es, tüzelőanyagcellás, elektromos hajtáslánc messze nem csupán elképzelés. Az első kerekeket a jelenleg a Nissan LEAF-ben alkalmazott elektromos hajtás mozgatja. A két hátsó kereket - ha összkerékhajtásra van szükség - egy-egy kerékagy-motor hajtja, amelyek konstrukciója a három egymást követő PIVO koncepcióautó működő prototípusán alapul. Miután így a hátsó kerekek hajtásához nincs szükség kardántengelyre, az utastér padlóján és az autó fenéklemezén nincsenek kiemelkedő részek. Így lehetséges, hogy mindkettő sík kivitelű.