A legbrutálisabb Dacia néven fog elhíresülni, valójában azonban Saab-alapokra épül az a versenygép, amelyet Mattias Andersson használ majd idén a skandináviai túraautó-bajnokságban.
hvg.hu
A kétségkívül brutális küllemű versenygépet 400 lóerős, V6-os motor hajtja, amelynek köszönhetően a járgány akár 270 kilométer/órás sebességgel is repeszthet.
Noha a Daciának kétségkívül jó reklám ez a versenygép, valójában vajmi kevés köze van a Renault fennhatósága alá tartozó márkához. Andersson csapata tavaly egy Saab 9-3-as alapjaira építette meg az autót, de mivel a Saab időközben eltűnt a horizontról, a különítménynek új támogató után kellett néznie: ez lett a Dacia.
A "daciásítás" kimerült annyiban, hogy lecserélték a hűtőmaszkot és a fényszórókat, illetve hatalmas Dacia-logókat festettek az autóra. A jelek szerint nem kell attól tartani, hogy ilyen Loganek lepik majd el az utakat…
Ha kiskorúak szexuális bántalmazásáról van szó, a magyar rendőrség nem ismeri az „alacsony szintű” elkövetés fogalmát, és a bíróság is szigorú lehet. Szakértőket kérdeztünk az internetes kísértések kockázatairól.