A bottropi műhely által készített verzió a B63S–700 6x6 fantázianevet kapta, ami nem véletlen: az 5,5 literes, duplaturbós, V8-as AMG erőforrás közel 700 lóerőt – pontosan 690-et – teljesít, ami 154 lóerővel több a normál változaténál, míg a nyomaték 200 Nm-ről 960-ra nőtt 2000 és 4500 közötti fordulatszámon. A Brabus munkatársai nagyobb kompresszorral szerelt saját fejlesztésű turbófeltöltőjükkel, valamint egy új kipufogórendszer alkalmazásával csikarták ki a plusz teljesítményt.

A fejlesztések éreztetik hatásukat a monstrum menetteljesítményén is: a négy tonnánál valamivel kisebb súlyú jármű álló helyzetből százra 7,4 másodperc alatt gyorsul fel, míg a végsebessége az elektronikus leszabályozás miatt 160 kilométer/óra.

Természetesen a Brabusnál módosítottak a külsőn és a belsőn is: az egyéb vadítás mellett a gépháztetőn légbeömlőt alakítottak ki, a világítórendszert LED-esre cserélték, míg az utastérben a piros lett a domináns szín, alumíniumra cserélték a pedálokat és sok helyen alkalmaztak rozsdamentes acél berakást is.

A B63S-700 6x6 hivatalos bemutatkozására a szeptember 10-től 22-ig tartó Frankfurti Autószalonon kerül sor.
