Így ordít a készülő legveszedelmesebb Ferrari - videó
Noha a hivatalos bemutatkozásra 2015-ig várni kell, a Ferrarinál gőzerővel dolgoznak a márka zászlóshajójának számító LaFerrari elbrutalizált változatán, a versenypályákra szánt XX-változaton. Az olaszok a prototípust a létező legjobb helyen, a monzai Autodromo Nazionálén tesztelgetik.
hvg.hu
A mozgó laboratóriumként is gyakran emlegetett FXX utódáról egy kémvideó is készült, amelynek köszönhetően tökéletesen élvezhető a hangorkán. Arról, hogy a hibrid hajtáslánc mit tud pontosan, egyelőre nem árultak el semmit, ám Antonello Coletta, a maranellói gyártó sporttevékenységért felelős vezetője már korábban megspendírozta, hogy elegendőnek tartják a 950 lóerőt: „Az erő éppen elég, ráadásul ezen a területen nagyon nehéz lenne javulást elérni. Az igazi különbséget a slick abroncsok, a továbbfejlesztett aerodinamika, az átprogramozott elektronika, illetve a felfüggesztés és a lengéscsillapítók jelentik majd” – fogalmzott hónapokkal ezelőtt a szakember.
Szinte biztos, hogy a LaFerrari XX-változatának üzleti modellje is az FXX-ét követi majd, vagyis csak „nagyfelhasználók”, a múltban több Ferrarit vásárló ügyfelek részére lesz elérhető, ráadásul ők sem vihetik majd a haza járgányt, amellyel kizárólag mérnöki felügyelet mellett, a Ferrari által rendezett pályanapokon élvezhetik majd a száguldás semmi máshoz nem fogható élményét.
A gyártónak persze bőven van még dolgoznivalója az autón: a videón 2:20-nál például látható, ahogyan a jobb hátsó kerék hirtelen megadja magát. Persze azt is lehet, hogy az egyik szerelőt túlságosan ámulatba ejtette az autó és rosszul rögzítette azt…
Még több százezer szavazatra lett volna szükség ahhoz, hogy érvényes legyen a 2022-es referendum, mégis ezt tekinti a kormány a népakarat megnyilvánulásának.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.