szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A fejlett összkerékhajtásnak köszönhetően még ekkora tempónál is meglepően jól irányítható maradt a 800 lóerősre tuningolt japán sportkocsi, igaz a defekt lerobbantotta az autó jobb elejét.

Aki kapott már durrdefektet vezetés közben az tudja, hogy milyen rémisztő tud lenni a dolog, főleg sztrádatempónál vagy kanyarodás közben, hiszen nagyon észnél kell lennie a sofőrnek, ha meg akarja fogni az autót. Mindez hatványozottan igaz, ha 300 kilométer/óra feletti tempóról van szó, amit remekül illusztrál az alábbi videó, amiben egy 800 lóerősre tuningolt Nissan GT-R jobb első kereke adja meg magát 327 kilométer/óránál.

A fényképen látszik, hogy a kidurranó Dunlop Sportmaxx abroncs mekkora pusztítást végzett az autó jobb elején, ehhez képest meglepően jól irányítható maradt az autó, ami főként a GT-R fejlett összkerék-meghajtásának köszönhető.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!