Ilyen, amikor 327-nél kap durrdefektet egy Nissan GT-R - videó

A fejlett összkerékhajtásnak köszönhetően még ekkora tempónál is meglepően jól irányítható maradt a 800 lóerősre tuningolt japán sportkocsi, igaz a defekt lerobbantotta az autó jobb elejét.

  • hvg.hu hvg.hu
Ilyen, amikor 327-nél kap durrdefektet egy Nissan GT-R - videó

Aki kapott már durrdefektet vezetés közben az tudja, hogy milyen rémisztő tud lenni a dolog, főleg sztrádatempónál vagy kanyarodás közben, hiszen nagyon észnél kell lennie a sofőrnek, ha meg akarja fogni az autót. Mindez hatványozottan igaz, ha 300 kilométer/óra feletti tempóról van szó, amit remekül illusztrál az alábbi videó, amiben egy 800 lóerősre tuningolt Nissan GT-R jobb első kereke adja meg magát 327 kilométer/óránál.

A fényképen látszik, hogy a kidurranó Dunlop Sportmaxx abroncs mekkora pusztítást végzett az autó jobb elején, ehhez képest meglepően jól irányítható maradt az autó, ami főként a GT-R fejlett összkerék-meghajtásának köszönhető.

A svédek hat hónapra voltak tőle, a románoknak hat bombára elég nyersanyaguk volt – így lett 25 ország majdnem atomhatalom

A svédek hat hónapra voltak tőle, a románoknak hat bombára elég nyersanyaguk volt – így lett 25 ország majdnem atomhatalom

Az első atombomba ledobása óta több mint két tucat ország akart nukleáris fegyvert, ám a nagyhatalmak így vagy úgy, de mindig találtak eszközt a leszerelésükre. Spanyolország, Svájc, Svédország Románia, Tajvan és egy sor másik ország mind előrehaladott programot vitt a tömegpusztító fegyverek előállítására, ahol nem egyszer a szerencse hozta el az áttörést. A tervek feladásához pedig minden esetben erős diplomáciai, vagy katonai ráhatás kellett.