Ilyen, amikor 327-nél kap durrdefektet egy Nissan GT-R - videó

A fejlett összkerékhajtásnak köszönhetően még ekkora tempónál is meglepően jól irányítható maradt a 800 lóerősre tuningolt japán sportkocsi, igaz a defekt lerobbantotta az autó jobb elejét.

  • hvg.hu hvg.hu
Ilyen, amikor 327-nél kap durrdefektet egy Nissan GT-R - videó

Aki kapott már durrdefektet vezetés közben az tudja, hogy milyen rémisztő tud lenni a dolog, főleg sztrádatempónál vagy kanyarodás közben, hiszen nagyon észnél kell lennie a sofőrnek, ha meg akarja fogni az autót. Mindez hatványozottan igaz, ha 300 kilométer/óra feletti tempóról van szó, amit remekül illusztrál az alábbi videó, amiben egy 800 lóerősre tuningolt Nissan GT-R jobb első kereke adja meg magát 327 kilométer/óránál.

A fényképen látszik, hogy a kidurranó Dunlop Sportmaxx abroncs mekkora pusztítást végzett az autó jobb elején, ehhez képest meglepően jól irányítható maradt az autó, ami főként a GT-R fejlett összkerék-meghajtásának köszönhető.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.