szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legnagyobb lapok is bedőltek annak a sztorinak, amely szerint egy válófélben lévő német fickó a volt barátnőjével közös használati tárgyakat flexszel vágta ketté osztozkodáskor. De csak egy gerillakampány volt.

Egy német jogi tanácsadó portál reklámkampánya volt az a sztori, aminek gyakorlatilag az egész világsajtó bedőlt. Nem véletlenül, hiszen elég ötletesen volt megoldva. A történet szerint egy német fickó, Martin, akit elhagyott a felesége, úgy oldotta meg a közös vagyontárgyakon való osztozkodást, hogy szó szerint elfelezett minden közösen szerzett tárgyat, kezdve a tévétől egészen az autójukig, egy kis Opel Corsáig. (Egy elég régi Corsáról van szó.)

Az elfelezésről videó is készült, amelyen a férfi megköszöni Laurának az elmúlt 12 évet, a filmben pedig azt is megmutatják, ahogyan az elfelezett tárgyak felkerülnek egy apróhirdetési oldalra. Aztán kiderült, hogy a német ügyvédi kamara tanácsadó portáljának a gerillakampányáról van szó. A kettévágott holmik egyébként tényleg fent vannak az eBayen, és ha elkelnek, a bevételt jótékony célra fordítják majd – írja a BBC.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!