Shiraki néhány részletet is elárulta, például azt, hogy a típusból 500 példányt készülnek gyártani, százzal kevesebbet, mint korábban a kupéból. Amikor azt a verziót bemutatták az idei, Genfi Autószalonon, a márka megszállottjai alig néhány nap alatt elkapkodták az összeset.

Akárcsak a kupét, az újdonságot is 6,5 literes, V12-es, 739 lóerős szív repíti, amely álló helyzetből százra 2,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Sant’Agata Bolognese-i rakétát. A kocsi csúcssebessége akár 355 kilométer/óra is lehet. A szánszálból készült, két egyszerű darabból álló tető miatt a roadster súlya 50 kilogrammal nagyobb a kupéhoz képest.

Az újdonság árát még nem közölték, de a szaklapok többsége biztosra veszi, hogy jóval többet kell majd leszurkolni érte, mint a 493 ezer dollárt érő kupéért.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.