A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Saját magának rúgott öngólt a német cég a legújabb E-osztály televíziós reklámjával.
Nem sokkal azután, hogy a Mercedes bemutatta a legújabb E-osztályról forgatott reklámfilmjét, fel is függesztették a szpot sugárzását. A hivatalos indoklás szerint a cég új autójáról készült kisfilm azt sugallja, hogy egy önvezető autóról van szó, holott ez nem igaz.
A reklámban az új E-osztályú szedán megelőzi a teljesen önvezető F015-ös koncepcióautót, amit tavaly mutatott be a márka. A kommentár eközben felveti, hogy attól függetlenül, hogy a világ készen áll-e, avagy sem az önvezető technológiára, az már megérkezett. Ezután a sofőr leveszi a kormányról a kezét, az autó pedig tovább mozog.
A probléma ezzel az, hogy a kocsi abszolút nem önvezető, csupán egy vezetést segítő rendszerrel szerelték fel. A funkció szabályozza a kocsi sebességét és automatikusan kormányozza magát, mindezt azonban úgy, hogy a sofőrnek végig a kormányon kell tartania a kezét.
Az Automotive News alapján az Engadget azt írja, a közlekedés biztonságáért felelős szervezetek arra kérték a hatóságot, vizsgálja meg a reklámot és a céget is. A Mercedes végül úgy döntött, visszavonja a reklámot. A németek a YouTube-csatornájukról is eltűntették a videót, de későn, az már megjelent egy másik csatornán is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.