szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A német szakemberek közel 200 extra lóerőt találtak a legerősebb gyári változat motorjában.

A nemrégiben általunk is kipróbált legdurvább gyári Mercedes G-osztály, az AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes álló helyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal.

Akinek pedig a teljesítmény kevés, az választhatja a Wheelsandmore legújabb tuning G-osztályát, íme:

Wheelsandmore

A nagyobb turbófeltöltőknek, illetve a módosított motorvezérlésnek köszönhetően a motor immár nem kevesebb, mint 780 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé kereken 1 000 Nm-es nyomaték társul.

Wheelsandmore

A beavatkozás 18 500 euróba (5,9 millió forint) kerül, a sportkipufogó felára 4 660 euró (1,5 millió forint), a 24 colos kerekekért pedig 7 310 eurót (2,3 millió forint) kérnek el. A Mercedes-AMG G63 hazai alapára 53 millió forint.

Wheelsandmore

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!