Landolt a Csendes-óceánban Kapu Tiborék űrhajója, érkeznek a mentőhajók – élő videó
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
A német gyártó által kifejlesztett új technika a hátul ülőket védi frontális ütközés esetén.
Szeptember 2-án bemutatkozik a 2013-ban debütált aktuális Mercedes S-osztály utóda, a W223-as kódjelű hetedik generáció. Az újdonságot nemrégiben körbefotózták egy roncstelepen, aztán nyilvánosságra hozták az első hivatalos részletfotóját, most pedig kiderült, hogy egy világújdonságnak számító biztonságtechnikai fejlesztés található benne.
A Mercedes bejelentette, hogy az új S-osztályba a világon elsőként olyan légzsákot szereltek, amely a hátul ülők számára minden korábbinál nagyobb védelmet biztosít frontális ütközés esetén. Az első ülés hátába rejtett új légzsák a gyártó szerint teljesen más kialakítású, mint az első utasokat védő légzsák, és tökéletesen kompatibilis a gyerekülésekkel.
A légzsákok terén több új fejlesztés is felbukkant a közelmúltban. A Honda fejet körbeölelő-, a Hyundai a sofőr és az első utasa között kinyíló-, illetve a második ütközésnél is védő-, valamint panorámatető légzsákkal rukkolt elő, nemrégiben pedig feltűnt a színen a világ első légzsákos gyermekülése.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
Bár a kormány mind az ipari, mind a háztartási méretű szolárfejlesztéseknél behúzta a féket, a kapacitások bővülnek, sorra dőlnek a rekordok.
A miniszterelnök vejeként megtanulta, hogy bizonyos dolgoktól távol kell magát tartania – nyilatkozta az épp Amerikába készülő üzletember.
A kormánybiztos aggodalmai nem jutottak el a katonakoporsókról és a kerítést átvágó Magyar Péterről készült kamuvideók készítőihez.
Időnként a szél is viharos lehet.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálják halálának körülményeit.
Továbbra sincs egyértelmű bizonyíték a kárpátaljai magyar férfi megverésére.