A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.
Nemrég lehetett látni az legújabb generációs összkerékhajtású Volkswagen Golf R próbáját a németországi Autobahnon, most ugyan ez a csapat elvitte az ugyan csak elsőkerekes, de talán még izgalmasabb Golf GTI Club Sport változatot is belőle.
A 300 lóerős Clubsport változaton látványos tetőspoiler, ovális kipufogóvégek és 15 milliméteres futómű ültetések az egyértelműen feltűnő részletek egy normál modellhez képest. A 18 colos kerekek alatt vörös színűre festett féknyergek teszik a dolgukat, ezen túlmenően persze a használhatóság szempontjából fontosabb a részben önzáró differenciálmű.
A Golf GTI Clubsportban alapból 7 sebességes duplakuplungos váltó van. A kocsi kevesebb mint 6 másodperc alatt van 100 km/h-n, az elektronikusan leszabályozott végsebessége pedig 250 km/h. Ezt természetesen prezentálják is a videóban, valamint a 100-200 km/h-s tempóugrás, amely 11,5 másodpercet vesz igénybe.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.