Nem vall szégyent az Autobahnon a 300 lóerős Volkswagen Golf GTI Clubsport

A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.

  • hvg.hu hvg.hu
Nem vall szégyent az Autobahnon a 300 lóerős Volkswagen Golf GTI Clubsport

Nemrég lehetett látni az legújabb generációs összkerékhajtású Volkswagen Golf R próbáját a németországi Autobahnon, most ugyan ez a csapat elvitte az ugyan csak elsőkerekes, de talán még izgalmasabb Golf GTI Club Sport változatot is belőle.

A 300 lóerős Clubsport változaton látványos tetőspoiler, ovális kipufogóvégek és 15 milliméteres futómű ültetések az egyértelműen feltűnő részletek egy normál modellhez képest. A 18 colos kerekek alatt vörös színűre festett féknyergek teszik a dolgukat, ezen túlmenően persze a használhatóság szempontjából fontosabb a részben önzáró differenciálmű.

A Golf GTI Clubsportban alapból 7 sebességes duplakuplungos váltó van. A kocsi kevesebb mint 6 másodperc alatt van 100 km/h-n, az elektronikusan leszabályozott végsebessége pedig 250 km/h. Ezt természetesen prezentálják is a videóban, valamint a 100-200 km/h-s tempóugrás, amely 11,5 másodpercet vesz igénybe.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

„Olyannyira rímelnek egymással az ifjúkori élményeim és a mai benyomásaim, hogy azt éreztem, ha 1971–1972-ről írok, akkor az olvasó talán ráismer, hogy ugyanez történik most, csak jóval nagyiparibb módszerekkel vernek át minket” – mondja a 77 éves, tíz éve még sikeres filmrendező, aki azóta pályát módosított. A Hamisítók című hatodik regénye az 1970-es évek kommunikációs trükkjeit és ügynökügyeit eleveníti fel.