Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A négykarikás német gyártó megejtette a négyéves típus első komolyabb ráncfelvarrását.
Az Audi 2017 nyarán leplezte le az A8-as általunk is alaposan letesztelt aktuális generációját, melyből most megérkezett a faceliftes verzió.
A hűtőrács szélesebb lett, és a korábbiaknál több krómot kapott, átrajzolták a lökhárítót, az új LED-es fényszórókban pedig nem kevesebb, mint 1,3 millió mikrotükör található.
Az oldalnézet nem sokat változott, hátul viszont mostantól alapáras a megújult OLED lámpa. Érkezett négy új hagyományos és öt új matt fényezés, és az A8-as most először rendelhető sportos hangulatú S Line felszereltségi szinttel.
Az utastérhez óvatosan nyúltak hozzá a fejlesztők, a műszerfalat a legújabb Audi Virtual Cockpit uralja, ami egy opcionális HUD, illetve egy 10,1 és egy 8,6 colos érintőkijelző társaságát élvezi, ezenkívül a hátsó utasok is kapnak egy-egy 10,1 colos panelt.
A luxus hangulatú utastérben abszolút nincs helyhiány, a legnagyobb kényelemre vágyóknak pedig itt az A8 L-nél 13 centiméterrel hosszabb vadonatúj Horch kivitel. Nem kevés üröm az örömben, hogy utóbbi csak Kínában lesz kapható.
A felfrissített A8 55 TFSI quattro mozgatásáról egy 3 literes V6-os benzinmotor gondoskodik, melynek 340 lóereje, illetve 500 Nm-es nyomatéka 5,6 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé.
A megújult A8 60 TFSI quattróban egy 460 lóerős és 660 Nm-es 4 literes V8-as benzines egység rejtőzik, és ezzel a modellel ideális esetben akár 4,4 másodperc alatt letudható a 0-100-as sprint.
A későbbiekben többek közt dízel és plugin hibrid változatban is elérhető, 40 vezetéstámogató rendszert felvonultató új Audi A8 németországi alapára 99 500 euró (35,8 millió forint). A forgalmazás decemberben kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.