Nincs még egy ilyen: 347 km/h-ig hajtották a Mercedes-AMG One-t az Autobahnon
A mai autók közt talán a legkülönlegesebb modell a németek közúti F1-es gépe.
HVG
A Mercedes-AMG One a 11 000-es fordulatszámnál lévő vörös zónájával, mintha egy Forma–1-es autó lenne. Most egy videóban azt is láthatjuk, ahogy 350 km/h sebességgel száguld az Autobahnon, ami lenyűgöző látvány és hangélmény egyaránt.
A német youtuber, Gercollector, aki videóiban mindig sisakot visel, hogy megőrizze anonimitását, egy AMG One volánja mögött készült videót töltött fel. Ebben a videóban nem csak elektromos üzemmódban vezetett, hanem elérte a 352 km/h-s sebességet is. A videó egy különleges garázsból indul, ahol a Mercedes-AMG One mellett egy Mercedes SLR McLaren Stirling Moss is parkol. A hidegindítás hangja már önmagában különleges élményt nyújt, és az autópályára érve, az Autobahn korlátlan sebességű szakaszán, a különböző vezetési módok bemutatása mellett láthatjuk, hogyan gyorsít az autó.
Mercedes#AMGONE#GERCollector Wie schnell ist der Mercedes-AMG ONE auf der Autobahn? Das finden wir im heutigen Video heraus. Viel Spaß! 🙂 Follow Gercollector via these channels: * Instagram | https://www.instagram.com/gercollector * Facebook | https://www.facebook.com/Gercollector/ * TikTok | https://www.tiktok.com/@gercollector_… Don’t forget to check out the Gercollector shop: https://www.gercollectorshop.com/ Subscribe now: https://www.youtube.com/Gercollector?…
A videóban 130 km/h-s sebességnél, 3. fokozatban az autó több mint 10 000 fordulat/percnél váltogat, és 306 km/h-s sebességnél kapcsol 6. fokozatba. A végén, bár még nem érte el a 7. fokozatot, 347 km/h sebességgel száguld. Ez felveti a kérdést, hogy a Mercedes-AMG által megadott 352 km/órás végsebesség nem alulbecsült-e, hiszen az autó úgy tűnik, hogy még mindig képes lenne tovább gyorsulni.
Bár az Autobahn ezen szakaszán nincsenek sebességkorlátozások, a német bíróságok már foglalkoztak hasonló ügyekkel, például egy Bugatti Chiron-tulajdonos esetében, aki 417 km/h sebességgel száguldott. Őt végül felmentették, mert elővigyázatos volt, és a kísérletet forgalommentes időszakban hajtotta végre.
A kegyelmi botrány után is trükköznek a gyermekvédelemben a számokkal, hogy Orbán Viktor elmondhassa, vállalható az állami gondozás állapota. A családjukból kiszakadó gyermekek ezt először a túlzsúfolt, eszköztelen befogadóotthonokban tapasztalják meg.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast új adásában.