Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A vadonatúj BMW M2 CS iránt a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés mutatkozik.
A 2022-ben debütált és tavaly ráncfelvarrt, általunk is rendesen meghajtott BMW M2-ből nemrégiben debütált a legerősebb csúcsmodell, az M2 CS, melyről most kiderült, hogy borsos ára ellenére világszerte igen jól fogy.
Az Egyesült Államokban, Németországban és Kínában olyan sok megrendelés érkezett a típusra, hogy a vállalat megemelte a gyártási mennyiséget.
Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mennyi készül a legújabb CS-ből, mindenesetre várhatóan csak egy évig marad gyártásban a típus, mégpedig abban a mexikói üzemben, amelyben nemrégiben mi is látogatást tettünk.
Magyarországon az M2 CS minimum 46 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
Nem kis összeg, főleg annak ismeretében, hogy az 50 lóerővel gyengébb és 30 kilogrammal nehezebb M2-es alapmodell akár már 30,6 millió forint ellenében hazavezethető.
A hasonló teljesítményű, de nagyobb és nehezebb, viszont az összkerékhajtás miatt mégis 0,3 másodperccel jobb 0–100-as gyorsulású M4 Competition M xDrive hazai alapára 38,1 millió forint.
A normál M2-től eltérően kézi váltóval sajnos nem kapható, nyolcfokozatú automata váltós és hátsókerék-hajtású M2 CS 3 literes, 6 hengeres biturbó benzinmotorja 530 lóerős, illetve 650 Nm-es produkciót ad elő.
Az 1775 kilogrammos M2 CS 3,8 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 302 km/h.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.