Az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új Porsche Cayenne Electric első nyilvános szerepléseire nemrégiben került sor, és bár a hivatalos leleplezésre egy keveset még várnunk kell, egyre több információ áll rendelkezésünkre a német gyártó lokálisan zéró emissziós új SUV-járól.
A belépőszintű modell várhatóan 400 lóerő körüli teljesítményű lesz, a középkategóriás S kivitel 600 lóerővel gyötri majd a négy abroncsát, a Turbo nevet viselő csúcsmodell pedig körülbelül 1000 lóerőt szabadít majd rá az aszfaltra.

Porsche Cayenne Electric
Porsche
A korábbi elektromos Porschéktól, így például az általunk nemrégiben alaposan letesztelt 639 lóerős Macan Turbótól eltérően akár kamu V8-as motorhanggal is szolgál majd a Cayenne Electric, melynek hatótávja várakozások szerint 600 kilométer magasságában alakulhat.
A menetteljesítményeket egyelőre homály fedi, mindenesetre a legerősebb új Cayenne fürgébbnek ígérkezik a kifutó benzines verziónál.

Porsche Cayenne Electric
Porsche
Viszonyításképp, a 4 literes biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtású Cayenne Turbo E-Hybrid 739 lóereje és 950 Nm-es nyomatéka 3,7 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 295 km/h végsebességet tesz lehetővé.
Kérdés, hogy mekkora lesz az új jövevény tömege, mindenesetre a Cayenne Electricvárhatóan nehezebb lesz a 2,6 tonnás plugin hibrid elődnél.

Porsche Cayenne Electric
Porsche