Tesztautók 2018: a legokosabbtól a legrosszabbig
Idén több mint hetven autót teszteltünk itthon vagy próbáltuk ki nemzetközi bemutatókon. Ebből a népes csapatból válogattuk ki a legemlékezetesebbeket.
Idén több mint hetven autót teszteltünk itthon vagy próbáltuk ki nemzetközi bemutatókon. Ebből a népes csapatból válogattuk ki a legemlékezetesebbeket.
Semmiképp nem szeretnék, hogy: „Thai-Kahn” legyen.
Kétmillió darab ment el eddig a lassan húsz éve megjelent, sportos szabadidő-autók egyik első fecskéjéből a BMW X5-ből. A negyedik generáció elég alaposan átalakítja az eddig róla kialakult képet, de talán, elsősorban pozitív irányba.
Új márka felépítésére szánta el magát a Seat: Cupra néven önálló brandet hozott létre a sportos modelljeinek. Hogy mindez miért is lehet jó stratégia, még nem teljesen világos, de az első fecske, a 300 lóerős Cupra Ateca izgalmas újdonsága a piacnak.
Szimulátorozás, virtuális motor működés, 3D-s nyomatatás mellett még egy mamusz is bekerült a "best of" listánkba.
Gyorsan közeledik a legújabb 3-as BMW (G20-as nemzedék) bemutatkozása, aminek biztos jele, hogy a bajorok szpoiler videókkal jelentkeznek.
Két ülés, elektromosan működtethető vászontető, háromféle motor. Befutott hivatalosan is a BMW új roadstere.
Azt már lehetett tudni, hogy a jelenlegi Toyota Auris kombiból megint Corolla kombi lesz és most már látni is lehet. Az újdonság motorváltozatainak is van érdekessége.
Az biztos, hogy komoly figyelmet fog kapni az Audi első elektromos autója, ha bemutatják, és nem csak amiatt, hogy nincs rajta hagyományos visszapillantó tükör.
T-Cross, T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace és Touareg – ezzel az 5 SUV modellel képviseli magát a Volkswagen az európai piacon.
Őszintén, ki az, akinek nem a 7 év garancia ugrik be elsőként egy Kiáról, hanem egy autó? Zseniális húzás volt ezzel felépíteni egy feltörekvő autómárkát, de ideje volt továbblépni.
A végtelenbe és tovább – a Toy Story óta gyakran idézett mondathoz hasonló, szinte földöntúli fogyasztási adatokkal kecsegtetnek az ilyen konnektoros hibrid autók. Kár, hogy százezer kilométerekben mérhető, mire ledolgozzák árhátrányukat.
A sportosított SUV biztosítja a márka RS-verziónak továbbélését.