Annyira fogytán a nyugati alkatrész, hogy már kerékfékezés nélkül landolnak az orosz utasszállítók
Erre a légitársaságok szólították fel őket.
Erre a légitársaságok szólították fel őket.
“A szankciók miatt nem veszélyesebb az Aeroflottal repülni” – így próbálta megnyugtatni a közvéleményt az orosz légitársaság feje, aki nagyon is tisztába lehet azzal, mit jelent, ha az Airbus és Boeing-flotta nem jut pótalkatrészhez Oroszországban.
A gép Seremetyjevo repülőtérről indult Magyarországra.
Szankciókat fontolgat az orosz Aeroflot és a török Turkish Airlines légitársaság ellen menekültek Fehéroroszországba szállítása miatt az Európai Unió. A cégek tagadták, hogy közük lenne a kialakult migránsválsághoz.
Repülés közben rosszul lett, majd a kényszerleszállás közben meghalt vasárnap az Aeroflot orosz légitársaság SU1546-os járatának másodpilótája.
Az időjárási viszonyok és a személyzet hibái is hozzájárulhattak ahhoz, hogy 41 ember meghalt az Aeroflot Seremetyjevón kényszerleszállást végrehajtott és kigyulladt SSJ-100-as utasszállítóján – derült ki kompetens forrásokra hivatkozó keddi orosz sajtóértesülésekből.
A katasztrófában a gépen tartózkodó 78 ember közül 41-en haltak meg, öt embert még kórházban ápolnak súlyos égési sérülésekkel.
A várható erős havazás miatt bevezetett intézkedések alapvetően a seremetyjevói repülőteret érintik.
A légitársaság mindent tagad, de a Wall Street Journal (WSJ) bírósági iratokra és a meggyilkolt üzletember ismerőseire hivatkozva azt írja, hogy Nyikolaj Gluskov komoly leleplezésre készült.
Különleges elbánásra számíthatnak a brit repülőgépek Oroszországban, miután a londoni Heathrow repülőtéren a hatóságok átvizsgáltak egy Aeroflot gépet. Mindez a március 4-én végrehajtott Szkripal-merénylet következménye.
Megnyerte perét az Aeroflot légitársaság ellen egy orosz stewardess, aki azért fordult bírósághoz, mert túl nagy ruhamérete miatt levették a külföldi járatokról.