1050 lóerő talán már elég lehet az Audi RS7-ben
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
A vásárlók lényegében bármilyen kívánságát teljesíteni tudja az ABT.
Nem, ez nem egy újabb magas építésű SUV, és nem is egy újabb hibrid vagy elektromos járgány.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 4 literes biturbó V8-ból sikerült még előcsalogatni 130 eddig szunnyadó lóerőt.
És jobban is gyorsul 100-as tempóról kétszázig, mint a neves ellenfél.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
Örült adatok és hangok.
Az újdonság 0-100-as szintideje 0,6 másodperccel javult.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A dohai garázs, amelyben ez a kocsi helyet kapott tartalmaz néhány komoly autót.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
A nagy teljesítményű sportmodell fogyasztását és károsanyag-kibocsátását lágyhibrid-rendszer hivatott csökkenteni.
Az ingolstadti gyártó a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.