Tudjuk, mit csinál most hétvégén – 500 lóerős DTM-autók a Hungaroringen, búcsúznak a V8-asok
Ha érdeklik a magas fordulatszámon ordító hamisítatlan V8-as szörnyetegek, akkor irány Mogyoród, mert jövőre már nem lesznek ilyen petrolhead-élvezetek.
Ha érdeklik a magas fordulatszámon ordító hamisítatlan V8-as szörnyetegek, akkor irány Mogyoród, mert jövőre már nem lesznek ilyen petrolhead-élvezetek.
A négykarikás márka minden trükköt bevet annak érdekében, hogy csökkentse új modellje légellenállását.
A román hatóság már kereste az autót, végül a magyar rendőrök kapcsolták le.
Ennek a sebességrekordnak vajmi kevés értelme van, mindenesetre mutatjuk, hogy hogyan száguld a furcsa szerkezet.
A jelentőségteljes megjelenésű jármű bevezetése elkezdődött, itt az első olyan filmes ajánló, amely a típus karakterét hivatott felépíteni.
Ilyen kevés hengerrel eddig még nem gyártottak motort a négykarikás gyártó hazai üzemében.
Szépen összecsókolózott a McLaren 720S és az Audi R8, a fedélzeti kamera pedig rögzítette az esetet.
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.
Túlmelegedhet a hűtőfolyadék elektromos pumpája, amely zárlatot, adott körülmények között tüzet is okozhat.
Az ingolstadti gyártó új modellje minden korábbi Q5-ösnél nagyobb lábtérrel kecsegtet.
Az útszakaszon csak 80 km/h-val lehetett volna hajtani, az Audi sofőrje viszont tövig nyomta a gázt.
Harminc ügyész és százhatvan rendőr mozgósították, összesen tíz helyszín tartottak házkutatást a VW 2015 szeptemberében kezdődött dízelbotrányával összefüggésben.
Ez az alaposan leültetett SUV terepjárásra már egyáltalán nem alkalmas, autópályás száguldásra viszont annál inkább.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a hamarosan hivatalos formában is leleplezendő kompakt divatterepjáró.
Mercedes-Benz, Audi, Bosch, Lidl – taroltak a német cégek a Randstad díjátadóján.
Az A6-os szedán változata igen szemrevalóra sikeredett, de praktikum terén verhetetlen a most leleplezett Avant változat.
A logika akár valami olyasmi is lehetett, hogy ha az út szélén nem lehet parkírozni, akkor a közepén talán igen.
Az ingolstadti gyártó megmutatja, hogy benzinmotor nélkül is lehet nagyon durva versenyautót építeni.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a gyártó legújabb kompakt crossover modelljének belseje.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint azokra is gondol, akik keveslik az RS5 két ajtaját.