Így hasít bőven 300 km/h felett egy McLaren az autópályán – videó
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.
Könnyedén, ahogy az egy ilyen nagyvastól elvárható.
A kompresszoral megfújt jókora 8 hengeres motor a jelek szerint megteszi a hatását.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M2 abszolút nem szenved erőhiányban.
A GTI Clubsport 45-tel a jelek szerint adott esetben igen közel lehet kerülni a 300 km/h-hoz.
Mindig is "komoly" piaci rést pótolt ki a német tuningműhely. Például a villámgyors bajor kombikét.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
A férfi 1500 lóerős Bugatti Chironját próbálta ki egy német autópálya-szakaszon, majd videót posztolt róla.
Igaz, hogy nem volt sebességkorlátozás az érintett szakaszon, ahol a Bugatti Chiron száguldott, de a közlekedési szabályokban nem csak ez van benne.
Városban általában mindegyik elektromos autó jól teljesít, de mi a helyzet az autópályán?
Egy kicsit megpiszkált motorvezérléssel már ilyen sebességre képes a Lamborghini Urus.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
Az Alpina XB7 letaglózó autó. Nyilvánvalóan nincs valós szüksége senkinek egy két és fél tonnás, 612 lóerős, duplaturbós V8-as SUV-re, ugyanakkor, akinek volt szerencséje ilyen autót vezetni vagy utazni benne, kénytelen elismerni a képességeit.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.