Igazi Lada illattal: 2,5 millió forint ez az alig használt kereklámpás Zsiguli
32 esztendő nagy idő, ezen az orosz autón azonban nem igazán látszik meg a háromnál is több évtized.
32 esztendő nagy idő, ezen az orosz autón azonban nem igazán látszik meg a háromnál is több évtized.
Az AvtoVaz orosz járműgyártó 112 ezer 800 Ladát értékesített az idei első öt hónapban, ami 10,5 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest.
A Lada autómárka gyártója, az orosz AvtoVaz a vártnál kisebb veszteséggel zárta a tavalyi évet. Korábban több tízezer dolgozót elbocsátottak, tavaly ősszel pedig négynapos munkahetet vezettek be.
Filmekben gyakori az üldözéses jelenetekben, hogy lépcsőkön küldik le a az autókat. Nem is szokták túlélni a jeleneteket.
Rekordnagyságú, 254 milliárd forintnyi veszteséggel zárta az AvtoVaz orosz autógyártó 2015-öt. Viszont a piaci részesedését alighanem sikerül növelnie.
Talán az a hír a többséghez eljutott már, hogy újra kapható lesz az orosz márka Magyarországon. A márka elmúlt 40 évében persze nem ez volt az első támadás a nyugati piacok ellen. Íme néhány fergeteges reklámja a togliatti gyártónak.
Mondjuk úgy, pletykálják, hogy a Renault esetleg még egy volt szocialista "legendával" gazdagítaná repertoárját.
Nagy terveket szövögetnek a Renault-tulajdonba került orosz AvtoVAZ-nál. Hamarosan bemutatkozik a Lada Vesta, amelyet exportpiacokra is szánnak.
A jelenlegi hivatalos nevén Lada 4X4, amit nálunk, amíg csak lesz, Niva-ként fognak emlegetni átesett egy kisebb arcfelújításon. A 37 éve gyártásban lévő eredeti modellt, azért ezután sem tagadhatja majd le.
Az orosz AvtoVAZ tervei szerint öt éven belül öt új modellel látnák el a piacot: egy új szedánnal, két crossoverrel, egy kompakt autóval és egy SUV-vel.