Világhír: Citromdíjra jelölték a BKK online jegyrendszerét egy nemzetközi versenyen
A legbénább céges reakciók között válogatták be a legemlékezetesebb öt esetbe.
A legbénább céges reakciók között válogatták be a legemlékezetesebb öt esetbe.
A Facebookon szólalt meg a BKK T-Systems által fejlesztett online jegyrendszerét feltörő etikus hacker, miután kiderült: már nem kezelik gyanúsítottként.
A hosszú időn át tartó hallgatással, az összehangolt kommunikáció hiányával, a kétes retorikájú megszólalásokkal csak mélyítette a válságot a BKK és a T-Systems, véli az Index által megkérdezett vállalati kommunikációs szakértő.
Valaki egy paródiaoldalt hozott létre, melyen a BKK és a T-Systems közös alkotásának néhány jellegzetessége is tetten érhető. Szép és biztonságos. Akárcsak az eredeti.
Komolyabb terhelési tesztként a saját munkatársait kérte e-jegy és -bérlet vásárlására a T-Systems vezetése – derül ki a hvg.hu birtokába került céges e-mailből. Mindezt közvetlenül azelőtt, hogy élesben bevezették volna a kudarcot vallott rendszert, de azért Bubi-bérletet sorsoltak ki a házon belüli próbáért. IT-szakemberek szerint a körlevél pánikszerű kapkodásról árulkodik, de az is szokatlan, hogy maga a vezérigazgató figyelmeztetett a BKK-ra hivatkozva arra, nehogy kikotyogjanak valamit a fejlesztésről a házi tesztalanyok.
Nem csillapodik a BKK-botrány, hétfő este 19 órára a Rumbach Sebestyén utcában felállított guruló színpadhoz hirdettek meg demonstrációt. A tüntetés szervezői meghívójukban azt írták: szeretnék megmutatni, hogy nem kérnek a jogi intézkedésnek álcázott megtorló akciókból.
Érdekes különbség figyelhető meg a BKK e-jegyrendszerében kutakodó etikus hacker által közzétett képernyőkép és a Heti Válasz által hétvégén leközölt, teljes levélként emlegetett e-mail szövege között.
A BKK vezérigazgatója szerint a fiú rossz e-mailre küldte el az észrevételeit, és később is, mint ahogy a sajtónak, ezért nem lehet róla jóhiszeműséget feltételezni.