A fejével ütötte ki az ajtó üvegét egy utas a 29-es buszon
Az Index beszámolója szerint a buszsofőrnek egy autós hirtelen manővere miatt vészfékeznie kellett, az utasok elestek.
Az Index beszámolója szerint a buszsofőrnek egy autós hirtelen manővere miatt vészfékeznie kellett, az utasok elestek.
Égési sérüléseket szenvedett a Fókusz riportere, miközben a BKV járatán utazott.
Egyre több a panasz a BKK buszaira, az utasok gyakran nem érzik, hogy menne a klíma. A BKV szerint a buszok működő klímával állnak forgalomba, de napközben meghibásodhat a rendszer.
Forgalomkorlátozás is van, a forgatás a villamosok közlekedését is érinti. A helyi boltosok Will Smith-ről beszélnek.
A fővárosi buszokon sokszor rettentő meleg van, amit a merev szabályozás, az elromlott légkondicionálók és a sofőrok ellenállása egyaránt nem segít csökkenteni.
A hannoveriként, sőt a színük miatt banánként emlegetett használt villamosok beszerzését még Demszky Gábor főpolgármestersége idején kezdték el a járműhiány miatt. Sok utasnak talán az ugrik be elsőre a magaspadlós járművekről, hogy nem szabad ráállni a lépcsőjükre, mert akkor nem nyílnak az ajtók. Most éppen ezeket a lépcsőket javíttatják.
Ahogy elkezdődött a meleg időszak, elindult az is, aminek nem kellene: a Közlekedő Tömeg egyesület 33 fokos meleget mért egy budapesti buszon.
Heti egy-két baleset szinte általános a soroksári csomópontban, ahol egymásra ereszti a telezöld a forgalmat.
Egy közlekedési konfliktus során a férfi többször is megütötte a járművezetőt.
Don Quijoténak könnyebb dolga volt a szélmalmokkal, mint a technikának és a XXI. századi Magyarországnak ezzel az órával.
Ritka alkalomnak voltunk szemtanúi szerdán késő este a Lehel téren, amikor a BKV magyar gyártású metrópótlónak szánt autóbuszai közül az egyik ténylegesen metrót pótolt. A 180 busz közül mindössze 5 érkezett meg határidőre, azok is csak alkalmanként, általában késő este merészkednek ki metrót pótolni.
Ha esetleg túl könnyűnek tűnik a kérdés, akkor a két járműtípus közötti mennyiségbeli különbséget is meg lehet tippelni.
Nem áll meg a metró a Batthyány téren, és az 56-os és 61-es villamossal is gond van.
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.
A bő félórás út alatt sokan kénytelenek állva utazni a tömött járatokon a 900 forintos jegyért, már ha sikerül feljutniuk a buszra.
A Podmaniczky utca és a Kassák Lajos utca közötti szakaszon folytatják hétvégétől a távhő-gerincvezeték építését.
Ha el akarja kerülni a bosszankodást, érdemes megnézni, hol mi változik a budapesti közösségi közlekedésben vasárnap.
Péntektől 30 helyett 20 percenként jár majd a Liszt Ferenc-repteret a belvárossal összekötő 100E buszjárat, a 200E közlekedésében is lesznek változások.