Hőség a buszokon: merev szabályok és meghibásodott berendezések
A fővárosi buszokon sokszor rettentő meleg van, amit a merev szabályozás, az elromlott légkondicionálók és a sofőrok ellenállása egyaránt nem segít csökkenteni.
A fővárosi buszokon sokszor rettentő meleg van, amit a merev szabályozás, az elromlott légkondicionálók és a sofőrok ellenállása egyaránt nem segít csökkenteni.
A hannoveriként, sőt a színük miatt banánként emlegetett használt villamosok beszerzését még Demszky Gábor főpolgármestersége idején kezdték el a járműhiány miatt. Sok utasnak talán az ugrik be elsőre a magaspadlós járművekről, hogy nem szabad ráállni a lépcsőjükre, mert akkor nem nyílnak az ajtók. Most éppen ezeket a lépcsőket javíttatják.
Ahogy elkezdődött a meleg időszak, elindult az is, aminek nem kellene: a Közlekedő Tömeg egyesület 33 fokos meleget mért egy budapesti buszon.
Heti egy-két baleset szinte általános a soroksári csomópontban, ahol egymásra ereszti a telezöld a forgalmat.
Egy közlekedési konfliktus során a férfi többször is megütötte a járművezetőt.
Don Quijoténak könnyebb dolga volt a szélmalmokkal, mint a technikának és a XXI. századi Magyarországnak ezzel az órával.
Ritka alkalomnak voltunk szemtanúi szerdán késő este a Lehel téren, amikor a BKV magyar gyártású metrópótlónak szánt autóbuszai közül az egyik ténylegesen metrót pótolt. A 180 busz közül mindössze 5 érkezett meg határidőre, azok is csak alkalmanként, általában késő este merészkednek ki metrót pótolni.
Péntektől 30 helyett 20 percenként jár majd a Liszt Ferenc-repteret a belvárossal összekötő 100E buszjárat, a 200E közlekedésében is lesznek változások.
Ha esetleg túl könnyűnek tűnik a kérdés, akkor a két járműtípus közötti mennyiségbeli különbséget is meg lehet tippelni.
Nem áll meg a metró a Batthyány téren, és az 56-os és 61-es villamossal is gond van.
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.
A bő félórás út alatt sokan kénytelenek állva utazni a tömött járatokon a 900 forintos jegyért, már ha sikerül feljutniuk a buszra.
A fővárosi tömegközlekedéssel foglalkozó egyesület állítja: többször lettek már rosszul utasok a zsúfolt 100E buszokon.
Már a hétvégétől lesznek lezárások, de május elsején teljesen megbénul a közlekedés a belvárosban.
Indul a nyári menetrend a budapesti hajójáratokon: a belvárosi szakaszon a hét minden napján félóránként járnak majd a hajók a szezonban.
A Lánchíd három, majd az Alagút további 1-2 évig is le lehet zárva. A kellemetlenségekért cserébe szinte semmit nem kapnak a budapestiek, hiszen mindent kihúztak a tervekből, ami a megújításon túl fejlődést jelenthetett volna.
Kétszer annyi ideig lesz lezárva a Lánchíd és az Alagút, mint indokolt lenne, állítja Vitézy Dávid.