Garázsba kerülnek a BKV környezetbarát buszai, annyira elszálltak a gázárak
Háromszázötven százalékkal lett drágább a fajlagos üzemanyagköltsége a földgázzal hajtott busznak, mint egy dízelnek.
Háromszázötven százalékkal lett drágább a fajlagos üzemanyagköltsége a földgázzal hajtott busznak, mint egy dízelnek.
Korszerű, Mercedes-Benz Conecto Next Generation buszokat vásárolt a főváros.
A BKV az összes Modulót átvizsgálja.
240 milliárdos árajánlatot kapott a főváros az éves áramfogyasztására, a főpolgármester-helyettes szerint azonban „ez a pénz nincs és nem is lesz”.
A főváros és a BKV 26 milliárd forintért kilincselne a kormánynál – ha lenne kinél. Ugyanis öt hónap alatt Karácsony Gergely Navracsics Tiborral tudott csupán leülni, Lázár Jánossal például nem. Egyelőre pedig azt sem tudni, hogy a kormány legalább azt az összeget kifizeti-e, amit jogszabályban előírt kötelessége volna.
A fővárosi rendőrök elfogtak egy férfit, aki a gyanú szerint jegyellenőrt bántalmazott Budapest V. kerületében.
A vállalat szerint a létszámhiányt Budapesten és környékén jelenleg a 3-as metró felújítása miatti buszos pótlás is fokozza.
Az érdekképviselet szerint nagy bajban van a BKV, elkeseredett lépéssel próbálnák meg még több túlmunkára buzdítani a sofőröket.
A költségvetés átalakításával próbálja Budapest finanszírozni az erőteljesen megugró kiadásait.
Innovatív ütközéselkerülő rendszert tesztel villamosokon a BKV, ez veszély esetén figyelmezteti a villamosvezetőket, akik így hamarabb kezdhetik meg a biztonságos fékezést, és elkerülhetik a baleseteket.
A BKK elismerte a hibát, dolgoznak a javításán.
Fenntarthatatlanná vált a fenntarthatónak vélt járművek üzemeltetése, a rendbetétel árából három busz is kijönne. A cseréért azonban nem mindenki lelkesedik.
„Ha a BudapestGO olyan sz@rul működne mint a MÁVapp, Budapesten már tüntetnének ellenünk” – írta nem finomkodva.
Ha potyázunk a budapesti tömegközlekedésen, a pótdíj is emelkedik, az meg főleg, ha nem rendezzük időben a számlát.
Vége a koronavírus miatti veszélyhelyzetnek, vége az ingyenutazásnak is.
Hadházy Ákos úgy értesült, hogy a buszok műszakilag alkalmatlanok arra, amire kitalálták őket.
A BKV üzleti partnerei 30-50 százalékos felárat is elkérnek a nyersanyag drágulás és az Ukrajnában zajló háború miatt.
Egyetlen komp maradt csupán a BKV-nak 2022-re, az is 44 millió forintos veszteséget termel.
A pénz vissza is került a tulajdonosához.
A felújítás alatt álló városháza széfjéből tűntek el a bérletek, a Blikk információi szerint tízmillió forint a kár.