Hollandiában árulják a BKV használt, hibridhajtású buszait
A dízelmotorral szerelt és hibridhajtású Volvók karrierje nem tartott sokáig a budapesti utakon.
A dízelmotorral szerelt és hibridhajtású Volvók karrierje nem tartott sokáig a budapesti utakon.
A Fővárosi Közgyűlés mégsem tárgyalta a BKV idei költségvetését, amely 26 milliárd forintos veszteséggel számolt. A következő ülésen központi téma lesz a közösségi közlekedés helyzete.
Időszerűvé vált cserélni a szerelvények keréktárcsáit, azonban ezeket a heves orosz támadások alatt álló Dnyipróban gyártják és az sincs kizárva, hogy az előállításért felelős üzemet már lebombázták.
A BKK volt vezetője a hajléktalant keresetlen szavak kíséretében leszállító villamosvezető ügye nyomán azt írta a közösségi oldalára: közös érdek, hogy a közösségi együttélés alapvető szabályai a tömegközlekedési járműveken is érvényesüljenek.
Az ügyben a videó alapján már vizsgálatot indított a BKV.
A villamosokról a pótlóbuszra a Margit híd, budai hídfőnél érdemes átszállni.
Kizárólag Stockholmban és New Yorkban használnak hasonló megoldást. A 3-as metró egyes állomásian máshogy nem lehetett megoldani a metrómegállók akadálymentesítését.
Tasnádi cége időközben jogelődje révén egy meglehetősen problémás ügybe is belekeveredett.
A biztosító nem fizet, a BKV-nak kell a számlát állnia.
Az elsődleges vizsgálatok szerint emberi mulasztás okozhatta a múlt péntek éjszakai metróbalesetet.
Amíg a helyreállítási munkák tartanak, a Határ út és Kőbánya-Kispest között pótlóbuszok viszik az utasokat.