Nem áprilisi tréfa: 330 km/h a végsebessége a legújabb BMW kombinak
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
A BMW első szuperpotens CS kombijaként jegyzett M3 CS Touring itthoni alapára bőven 55 millió forint felett alakul.
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl gyengének találták a puttonyos M3-at.
Sikerült igazolni, mennyire praktikus az 510 lóerős jármű.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
Érkezőben az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
A puttonyos BMW M3 500 lóerő feletti teljesítménye igen komoly tempót tesz lehetővé.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Ezzel a pickuppal garantáltan gyorsan célba lehetne juttatni a különböző szállítmányokat.
Ilyen az amikor a nagy teljesítményű motor és a praktikum bajor módra kéz a kézben jár egymással.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.