635 lóerővel támad az új BMW M5 CS
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
Ilyen az, amikor a praktikum és a sportosság kéz a kézben együtt jár.
Újfajta kormánykerékkel, frissített karbon kiegészítőkkel, sőt újrahangolt futóművel lehet még látványosabbá tenni a frissített BMW M5-öst.
Ezzel a sportos SUV-val nem okoz különösebb nehézséget a keresztben történő közlekedés.
A bajor gyártónál a jelek szerint az M5 és az M5 Competition felett is van élet.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
A sebességkorlátozás nélküli német autópályák új királya lehet ez az 5 személyes bajor családi autó.
A limitált példányszámban gyártott roadster ezen igencsak megkímélt példányával eddig kevesebb mint 20 ezer kilométert tettek meg.
Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.
Ennek a több mint 600 lóerős szedánnak nem sok ellenfele akad az autópályákon.
A bajor gyártó némi erősítésen átesett új sportszedánja a méretét és tömegét meghazudtoló produkcióra képes.
Ez az összkerékhajtású bajor sportszedán a pályanapokon, és a szürke hétköznapokban is remekül helytállhat.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A BMW-ken mostanság minden korábbinál nagyobb hűtőrácsok terpeszkednek. De hol lehet a méretnövekedés határa?