Az összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt sportszedán 3,3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as sprint sem tart tovább neki 10,8 másodpercnél. Az alaphelyzetben 250 km/h végsebességű kocsi az opcionális M Driver's Package-dzsel akár 305 km/h-val is képes száguldani.
A G-Power azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének az M5 Competition teljesítményével. Számukra készült a most leleplezett G5M Hurricane RR, íme:

A tuningcég szakemberei találtak még 275 extra lóerőt, illetve 300 extra Nm-t, így az új Hurricane motorja nem kevesebb, mint 900 lóerős és 1050 Nm nyomatékú. A csúcsnyomaték egyébként a hajtáslánc elemeinek kímélése érdekében elektronikusan korlátozott.

A 21 colos kerekeken gördülő, 30 milliméterrel leültetett, titán sportkipufogós újdonság menetteljesítményeiről egyelőre hallgat a gyártó. Viszonyításképp, az autó 840 lóerős korábbi változata kapcsán 2,5 másodperces 0–100-as szintidőről, illetve 340 km/h-t meghaladó végsebességről szólt a fáma.

A G5M Hurricane RR átépítési költsége 115 000 euró (42 millió forint), a BMW M5 hazai alapára 36,6 millió forint.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.