Aki a legtöbbet fizeti érte, az viheti a 300 millió forintos alapárú új BMW-t
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
Ezzel a kisautóval zavaró motorhang nélkül, a lehető legnagyobb csendben lehet nyitott tető mellett autókázni.
Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.
Az E30-as BMW M3 előtt tiszteleg a Samsung és a német autógyártó közös, korlátozott számban értékesített okostelefonja, mely számos kiegészítőt kap, és szoftveres fronton is egyedi lesz.
A legkevésbé sem úgy, ahogyan a mai bajor modelleket megszokhattuk.
A CR-V-re épülő új üzemanyagcellás modellbe hidrogént és áramot is lehet majd tölteni.
A hétvégi FeHoVa kiállításon bárki közelről megismerkedhet a nemrégiben a hétszeres F1 világbajnok által is alaposan meghajtott Ineos Grenadier közel végleges változatával.
Az 5,15 méter hosszú X7-es mostantól Swarovski kristályokkal ékesített újfajta első lámpával is rendelhető.
A bajor gyártó népszerű terepkupéjának összes új verziója lágyhibrid hajtásláncú, így többek közt az 530 lovas M-es újdonság is.
A megújult felső-középkategóriás német szabadidő-autó alapára 32 millió forint körül alakul.
Az alapáron M Sport csomagos újdonság legerősebb kivitelét biturbó V8 erőforrás mozgatja.
A bajor gyártó bestseller SUV modellje erősebb, nagyobb e-hatótávú és modernebb technikájú lett.
A puttonyos BMW M3 500 lóerő feletti teljesítménye igen komoly tempót tesz lehetővé.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Azt mondják, ők nem az a fajta gyártó, aki plusz pénzt kér egy olyan eszköz használatáért, ami már egyébként is a kocsiban van.
Már nem kell sokat várnunk az X5 ráncfelvarrt új verziójára – jövünk a legfrissebb információkkal.
A Spectre csak azt követően kerülhet forgalomba, hogy teljesítette a komplett 2,5 millió kilométeres gyári tesztjét.