Még ütősebb lett a BMW legizgalmasabb modellje, a kis M2
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Találtunk egy éppen új gazdára váró szalonállapotú Z3 M Coupét, mely egyenesen a 90-es évek végére repít vissza bennünket.
A jelek szerint egyre kelendőbbek a lokálisan zéróemissziós BMW-k az öreg kontinensen.
A biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtású BMW M5 Touring csúcsnyomatéka kereken 1000 Nm. Igaz, ehhez 2550 kilogrammos tömeg társul.
Néhány ezer forintért lehet élvezni a sportosabb úttartást.
A BMW Alpina XB7 Manufaktur ügyesen táncol az elegencia és a sportosság határmezsgyéjén.
A cég szabadalmaztatott hozzá egy új motortechnológiai megoldást is, amely a következő BMW X5-ösben jelenhet meg.
A BMW amerikai gyárában például hetek óta dolgoznak ilyenek – egyelőre teszt jelleggel.
Itt a megoldás azok számára, akik kicsinek találják az új plugin hibrid M5 szedán csomagterét.
A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
A 3 literes 6 hengeres biturbó motorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Mostantól M Performance csomaggal is rendelhető a minden korábbinál erősebb és egyben nehezebb vadonatúj BMW M5.
A teljesen egyedi konfigurációjú új M5-ös jótékonysági árverésen talál gazdára.
Megkezdődött a Countryman kistestvérének tekinthető, tisztán elektromos hajtásláncú Aceman hazai forgalmazása.
Teljesen autonóm, minden mozdulatát a neurális hálózat irányítja annak a humanoid robotnak, amely a BMW üzemében lépett szolgálatba.
Egészen más formavilág, mint az eddigi modelljeik.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.