Tóta W. Árpád: Nemzeti együttműködés a Fidesz ellen
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
A BMW nemrégiben dobta piacra a teljesen új M5-öst, mely a szupermodern plugin hibrid hajtáslánc miatt nem kevesebb, mint 2510 kilogrammal nyomasztja az aszfaltot.
Igaz cserébe 727 lóerős, melyből 585 lóerőért felelős a 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor.
Amennyiben hasonló teljesítményt kisebb méretben és főleg jelentősen alacsonyabb tömeg mellett szeretnénk magunkévá tenni, akkor érdemes néhány pillantást vetni a G-Power által most leleplezett új tuning M3 CS-re.
A 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítményét 550-ről 720 lóerőre növelték, és 650 helyett immár nem kevesebb, mint 850 Nm-es csúcsnyomaték áll rendelkezésre.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre az 1765 kilogrammos gyári M3 CS 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és a gyorsulásának csak 302 km/h-nál szakad vége.
Viszonyításképp, az 50,5 millió forintos alapárú, 745 kilogrammal nehezebb új M5 3,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra és maximum 305 km/h-val képes száguldani.
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
A HVG újságírói adnak pár tippet a vakációhoz.
Heorhij Tihij szerint inkább azt kellene megmagyaráznia a magyar embereknek, hogy miként sikerült „elcseszni” az ország gazdaságát.
Az énekes már elnézést kért, amiért elragadta az aljas indulat.
Több oka is van a lakhatási válságnak.