Ez izgalmas lesz: a Volvo válaszolt a BMW kihívására
A bajorok nemrég elárulták, az önvezető autók fejlesztésére fókuszálnak. A svédek köszönik, felveszik a kesztyűt.
A bajorok nemrég elárulták, az önvezető autók fejlesztésére fókuszálnak. A svédek köszönik, felveszik a kesztyűt.
Olyan autó fejlesztésén gondolkodnak, ami eddig csak viccként merült fel a bajoroknál.
Mielőtt elkezdenének örülni a lépcsőshátú BMW modellek rajongói, el kell keserítenünk őket: az új 1-es szedánt Kínában fogják gyártani, és kizárólag ott fogják árulni.
A bajorok 2018-ra ígérik a 3-as sorozat új modelljeit, 2020-ban pedig ugyanebből a sorozatból jöhet az elektromos változat is.
BMW, Mercedes, talán Audi. Ezekben a márkákban gondolkodnak a magyarok, ha luxusautót akarnak venni.
Belülről még semmi gond nincs az autóval. Kívülről viszont annál inkább.
A bajorok beindítják az önvezető autók tömeggyártását, már az időpontjuk is megvan hozzá.
A bajor márkánál próba jelleggel elkezdték használni az exoskeleton ruhákat.
A bajor cég lecserélné az i8 hajtásláncát, jöhet a zéróemissziós változat.
Miután a britek többsége kiléptetné az országot az Európai Unióból, a legnagyobb autógyártók is megszólaltak.
Buszmegállóban várakozó emberek mellett húz el nagy tempóval az S 1000 RR, csak épp nem lehet látni, csak hallani, meg még valamit kapnak belőle.
Nem is kérdés, az év legjobban várt párosítása volt ez így: a teljesen frissen aszfaltozott, magyar Formula-1-es pályán hajtani meg a bajor márka 370 lóerős kis szörnyecskéjét.
Egyelőre csak kisebb feladatokat látnak majd el, de ez is jól mutatja, merre tart a jövő.
Még egy olyan nagy prémiumgyártó, mint a BMW-Mini sem tudja száz százalékig minden helyzetben, hogy merre is van az előre. A MINI-márka túlságosan is kiszélesített modellválasztékának megkurtítása után a cég agytrösztjei most a szokásosnál is alaposabban mérlegelnek: lehet-e egy szedán az ötödik alaptípusa az életstílus autóként híressé vált retrokedvencnek.
A Nissan GT-R sofőrje is csak a szerencsének köszönheti, hogy nem ütközött senkivel.
Az elektromos autókról sem mond le teljesen, de egy másik fejlesztési irányra sokkal nagyobb hangsúlyt fektet.
Egy amerikai licitálós oldalon bukkant fel egy hibátlan állapotú E30 320is, amely a korabeli M3 spéci változata.
Limitált szériával ünnepli a BMW a harmincéves M3-at. A 450 lóerős ünnepi M3-ból mindössze 500 példányt készítenek a bajorok.
A BMW i8 hivatalosan csak éjfekete, gyöngyházmetál, ezüstmetál és sötétkék fényezésben rendelhető, vagyis meglehetősen visszafogott színekben.
A bajor márka új koncepcióautója az ikonikus '70-es évek beli 2002-es kupénak állít emléket, de az alapját a nagyon is mai, M2 adja.