Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
BMW, Mercedes, talán Audi. Ezekben a márkákban gondolkodnak a magyarok, ha luxusautót akarnak venni.
A luxuskategóriában az idei eladások alapján a BMW 7-es limuzinja áll az élen, amelyből az első félévben 50 darab kelt el. A második és harmadik helyen a Mercedes S-osztályos autói állnak, a négyajtós verzióból 33 darabot adtak el, az S-osztályos kupéból és kabrióból pedig 20 darabot – írja a Napi.hu. Ezekből az adatokból látszik az is, hogy a magyar luxusautópiac 87 százalékát ez a két márka fedi le.
A magyar luxusautópiac harmadik helyzettje az Audi 7 darabos eladással, 6 százalékos részesedéssel. (Az Audi 4 darab A8-ast, 2 darab A8 L-t, és 1 darab S8 Plust adott el). A maradék kevesebb mint 10 százalékon osztozik a Porsche Panamera (3 darab), a Maserati Quatrroporte (3 darab) és a Maserati Granturismo (2 darab), valamint a Bentley Continental (1 darab).
A magyar autópiac növekedésben van, az első félévben a Datahouse adatai szerint közel 46 ezer személyautó talált gazdára, ami 24 százalékos bővülés. Júniusban pedig közel 10 ezer autót adtak el, ez pedig éves szinten 32 százalékos növekedés.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja. HVG-portré.