Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
BMW, Mercedes, talán Audi. Ezekben a márkákban gondolkodnak a magyarok, ha luxusautót akarnak venni.
A luxuskategóriában az idei eladások alapján a BMW 7-es limuzinja áll az élen, amelyből az első félévben 50 darab kelt el. A második és harmadik helyen a Mercedes S-osztályos autói állnak, a négyajtós verzióból 33 darabot adtak el, az S-osztályos kupéból és kabrióból pedig 20 darabot – írja a Napi.hu. Ezekből az adatokból látszik az is, hogy a magyar luxusautópiac 87 százalékát ez a két márka fedi le.
A magyar luxusautópiac harmadik helyzettje az Audi 7 darabos eladással, 6 százalékos részesedéssel. (Az Audi 4 darab A8-ast, 2 darab A8 L-t, és 1 darab S8 Plust adott el). A maradék kevesebb mint 10 százalékon osztozik a Porsche Panamera (3 darab), a Maserati Quatrroporte (3 darab) és a Maserati Granturismo (2 darab), valamint a Bentley Continental (1 darab).
A magyar autópiac növekedésben van, az első félévben a Datahouse adatai szerint közel 46 ezer személyautó talált gazdára, ami 24 százalékos bővülés. Júniusban pedig közel 10 ezer autót adtak el, ez pedig éves szinten 32 százalékos növekedés.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.