#Bosch








A szemünk előtt zajlik az európai autóipar agóniája, hatalmas leépítések jönnek
 

A szemünk előtt zajlik az európai autóipar agóniája, hatalmas leépítések jönnek

A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.





Hány év múlva kezd el jobban járni az, aki hőszivattyút szereltet az otthonába?
 

Hány év múlva kezd el jobban járni az, aki hőszivattyút szereltet az otthonába?

Egymilliárd euró már van olyan nagy összeg, hogy nem szokás meggondolatlanul befektetni. A hőszivattyúk iránti igényt jól mutatja, hogy a Bosch az évtized végéig ekkora összeggel combosítja ezen hűtő-fűtő rendszereinek európai gyártását. Ennek mintegy tizede három éven belül megérkezik a német technológiai multi aveirói gyárába. Portugáliában jártunk, hogy megnézzük, mire számíthat most, aki hőszivattyús megoldással korszerűsítené otthonát, csökkentené rezsijét.









Átadták a Bosch új budapesti innovációs kampuszát
 

Átadták a Bosch új budapesti innovációs kampuszát

Megnyílt Budapesten a Bosch Budapest Innovációs Kampusz, Magyarország legújabb gépjárműtechnológiai fejlesztési központja. Az építési munkálatok 2018-ban kezdődtek, a most átadott, 70 milliárd forintos beruházással elkészült 90 ezer négyzetméteres központban autóipari fejlesztéseken dolgoznak majd.

hvg.hu hvg.hu