Átképzéssel menekül a Bosch Magyarországon a leépítések elől
A Bosch német anyavállalata leépítésekre készül, Magyarországon képzéssel és a munkaerő átcsoportosításával próbálják ezt elkerülni.
A Bosch német anyavállalata leépítésekre készül, Magyarországon képzéssel és a munkaerő átcsoportosításával próbálják ezt elkerülni.
A Bosch összekapcsolja az elektromos autó akkumulátormenedzselő rendszereit a felhővel, mert a mérnökök szerint így jelentős mértékben javíthatnak az akkuk teljesítményén, illetve növelhetik élettartamukat. Az algoritmusok beazonosítják az akkumulátor stresszfaktorait és optimalizálják a töltési folyamatot.
Megerősödtek a munkavállalók: van, ahol már a sztrájkfenyegetés is elég volt a béremeléshez, akadt, ahol le kellett állni a munkával, de a tárgyalásos megoldásra is láttunk példát. Igaz, vannak esetek, amikor nem működik a nyomásgyakorlás.
A hatvani Bosch-gyár szakszervezete azzal büszkélkedik, hogy a cégvezetés szinte minden követelésüket elfogadta.
Az új technológia olyannyira nem sci-fi, hogy a Volkswagen nagy divatterepjárójában már el is érhető.
Lassan csak kipattanunk a kocsiból az áruház előtt, a többit elvégzi az önvezető autó.
Az alapötlet roppant egyszerű: vészfékezéskor sem csúszik meg a kerék és az autó mindvégig irányítható marad.
Három mód van arra, hogy egy cég előrelépjen a magyar vállalatok toplistáján: legyen jól működő nagyvállalat, a kormányzati centralizáció nyertese, vagy adóoptimalizáló multi lerakata.
Megcsúszik kanyarban a motor? Akkor egy nagynyomású levegő hullámmal majd helyrebillentjük.
Mercedes-Benz, Audi, Bosch, Lidl – taroltak a német cégek a Randstad díjátadóján.
Most néhány évtizedet visszautazunk az időben, és megnézzük, hogy milyenek voltak az első navigációs megoldások.
A hétfői kétórás leállást most mégsem követi újabb. Legalábbis egyelőre.
A klasszikusan jól fizető szakmában megint felfelé ugrottak a bérek.
A szakszervezet a bértárgyalások megrekedése miatt döntött az általános sztrájk kihirdetése mellett.