#BrandContent



Meghekkeltük a Balatont
 

Meghekkeltük a Balatont

A balatoni régió ismét divatba jött, ami részben annak köszönhető, hogy egy új, progresszív vállalkozói réteg olyan gazdaságokat, éttermeket, cukrászdákat és borászatokat alapított a az elmúlt években, melyek nemzetközi porondon is megállnák a helyüket – állítja az Erste World értéknagykövete, Szauer Judit gasztrokommunikációs szakértő. Interjú.

Erste World Erste World







Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?
 

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

E.ON E.ON



Hatékonyabban szeretne online kommunikálni vevőivel? Így tegye!
 

Hatékonyabban szeretne online kommunikálni vevőivel? Így tegye!

Sok magyar kisvállalkozás a szűkös anyagi erőforrások miatt nem kommunikál hatékonyan ügyfeleivel vagy nincs is jelen az online világban, pedig ez nem pusztán pénz kérdése. Ha ezt a néhány tippet és szabályt betartja, jelentősen növelheti cége internetes jelenlétét és ezáltal javíthat megítélésén is.

Invitel Invitel