#BrandContent


Stafétaátadás: Második generációs cipellők
 

Stafétaátadás: Második generációs cipellők

Kevés a jó példa a cégek generációváltására Magyarországon, pedig a rendszerváltás környékén alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak. A Szamos Cipő Kft. minta lehet arra, hogyan is kell ezt menedzselni. Juhász János ügyvezető gyermekei már a cég kötelékében dolgoznak, és együtt tudatosan készülnek a „korszakváltásra”.





Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk
 

Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk

Gyorsan eltelik az a három év, amikor bevezetik az új típusú, 5G hálózatot. Becslések szerint 2022-re fél, míg 2025-re már 50 milliárd olyan eszközt fognak alkalmazni világszerte, melyek összekapcsolódnak egymással, ehhez pedig nélkülözhetetlen lesz ez a fejlesztés. Azok a cégek, amelyek ma nem készülnek a változásra, könnyen lemaradhatnak a versenyben. De milyen szektorok készüljenek a digitális világ átalakulására?

Telekom Telekom

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél
 

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél

Magyarországé a világ harmadik leggyorsabb mobilinternethálózata átlagosan másodpercenként 42 megabittel. Ehhez képest a most fejlesztett 5G hálózat 1 gigabájtot tud majd, ugyanennyi idő alatt. A szinte hihetetlen sebességű új technológiáról, annak felhasználási módjairól Dr. Kim Larsennel, a Telekom műszaki vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

Telekom Telekom



Meghekkeltük a Balatont
 

Meghekkeltük a Balatont

A balatoni régió ismét divatba jött, ami részben annak köszönhető, hogy egy új, progresszív vállalkozói réteg olyan gazdaságokat, éttermeket, cukrászdákat és borászatokat alapított a az elmúlt években, melyek nemzetközi porondon is megállnák a helyüket – állítja az Erste World értéknagykövete, Szauer Judit gasztrokommunikációs szakértő. Interjú.

Erste World Erste World









Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?
 

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

E.ON E.ON