#BrandContent


Ha elengedjük őket, hatékonyabban dolgoznak
 

Ha elengedjük őket, hatékonyabban dolgoznak

Még mindig nem használják ki a magyar kkv-k az elérhető infokommunikációs megoldásokat, pedig az nem csak a vezetőknek, de a munkavállalóknak is nagyban megváltoztatná a munkához való hozzáállását, növelné a hatékonyságot, ezzel együtt pedig a cég sikerességét is.

Microsoft Microsoft


A lítium az új arany?
 

A lítium az új arany?

Miközben a világ egyik felében még csak gondolkoznak rajta, hogy megéri-e tárolni az energiát, Ausztráliában a Tesla 60 nap alatt felépített egy lítium-ion akkumulátortelepet, mellyel stabilabbá vált egy fél földrész áramellátása. Tényleg a lítium-ion technológia határozza majd meg a jövőt?

Jungheinrich Jungheinrich




Ha időmilliomos, ezt a cikket ne olvassa el!
 

Ha időmilliomos, ezt a cikket ne olvassa el!

Elgondolkodott már valaha azon, hogy Zuckerberg miért csak szürke pólót visel, Obama pedig csak kék vagy szürke öltönyt? A sikeres emberek egyik titka, hogy tartalmasan használják ki a rendelkezésükre álló időt, energiájukat pedig nem fecsérelik felesleges döntésekre.

Mastercard Mastercard






Egy év alatt 25 százalékot javított dolgozói elkötelezettségén az egyik legjobb magyar munkahely
 

Egy év alatt 25 százalékot javított dolgozói elkötelezettségén az egyik legjobb magyar munkahely

A DreamJobs állásközvetítő portál adatai szerint a hazai munkavállalók kb. 70%-a nyitott egy új állásra, közülük 1,3 millióan külföldre is költöznének. A rossz fizetés mellett a dolgozók fele a főnöke miatt menekülne. Szabó Nórával, a Gránit Pólus HR vezetőjével beszélgettünk az idézett számokról és a mögöttük lévő tendenciákról.

Gránit Pólus Gránit Pólus






Így tegyen jó benyomást másokra még az első üzleti tárgyalás előtt
 

Így tegyen jó benyomást másokra még az első üzleti tárgyalás előtt

Sorra jelennek meg tanulmányok és híres coachok tanácsai arról, hogy a tárgyalóteremben milyen rövid idő alatt kell jó benyomást tennünk az üzleti partnerünkre. Pedig ma már szinte a találkozó előtt eldől minden. Aki a digitális térben láthatatlan, vagy nem foglalkozik az online arculatával, vert helyzetben van. Mit tehetünk, hogy bízzanak bennünk a partnerek?

Bisnode Bisnode