#BrandTalks

Kibír egy természeti csapást, és kezeli a legérzékenyebb adatokat is
 

Kibír egy természeti csapást, és kezeli a legérzékenyebb adatokat is

Hogy néznek ki, és hogyan működnek az adatközpontok? Milyen hazai és nemzetközi sztenderdeknek kell megfelelniük, amikor a környezeti hatásoknak való ellenállásukat és biztonsági infrastruktúrájukat ellenőrzik az auditáló cégek? Az adatközpontoknak milyen előnyeik vannak a cégek által egyénileg, helyben üzemeltetett szerverekkel szemben? Legújabb podcastunkban ezekre a kérdésekre keressük a választ szakértő vendégeinkkel.


Íme a következménye a sok házhoz rendelésnek
 

Íme a következménye a sok házhoz rendelésnek

A házhoz szállítás mindennapjaink részévé vált, előszeretettel vesszük igénybe az élelmiszerek rendelésétől kezdve egészen a különböző elektronikai termékek beszerzéséig. De vajon hogyan hatottak a megváltozott vásárlói szokások a logisztika világára? Tényleg itt vannak a robotok, hogy minden raktározási, intralogisztikai feladatot kivegyenek az ember kezéből? Magyarországon is jönnek a hatalmas, emberek nélkül működő óriási raktárvárosok? Ezekről és további érdekes témákról is beszélgettünk az SSI SCHÄFER két szakemberével.

SSI Schäfer SSI Schäfer

Szélvihar, földrengés, többtonnás terhelés: mennyit bír el egy híd?
 

Szélvihar, földrengés, többtonnás terhelés: mennyit bír el egy híd?

A hidak partokat és olykor kontinenseket kötnek össze, használja őket gyalogos, autós, de a vasút is. Hosszú évszázadok óta velünk vannak, fontos kereskedelmi és gazdasági szerepük van, ezért létfontosságú, hogy szerkezetük minél tovább ép és biztonságos maradjon. Legújabb podcastunkban azt járjuk körbe, hogy mit tehet a modern technológia annak érdekében, hogy ezek a lenyűgöző építmények minél tovább biztonságosak legyenek.

Surviot Surviot


Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
 

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.


Így vonzza be az ideális céges autó a legjobb szakembereket
 

Így vonzza be az ideális céges autó a legjobb szakembereket

Az üzleti sikertörténetekből mindannyian sokat tanulhatunk. A szereplők küzdelmeiben sok esetben a saját megpróbáltatásainkat látjuk viszont, és inspirációt találhatunk a nehéz helyzetekre adott sajátos megoldásaikban. Mai történetünkben a vállalati cégautók finanszírozásának, flottakezelésének vidékére indulunk, és egy 2005 óta működő, független, magyar tulajdonú vállalattal, a FleetConcepttel ismerkedünk meg. Szultanov Dáviddal, az alapító tulajdonossal beszélgettünk.

Magyar Suzuki Zrt. Magyar Suzuki Zrt.

A magyarok fele nem tudja, hogy kibertámadás során mit tegyen
 

A magyarok fele nem tudja, hogy kibertámadás során mit tegyen

A kiberbiztonság területén az elmúlt évtizedekben hihetetlenül jelentős tapasztalat, szaktudás halmozódott fel például a bankszektorban, ez a szaktudás pedig mára bérelhető, megvásárolható és igen hatékonyan használható a kis és középvállalkozásoktól kezdve a nagyobb cégek számára egyaránt. A piacnak erről a mozgásáról, a kibervédelemről, digitális tudatosságról beszélgetünk a Mastercard kiberbiztonsági megoldásokért felelős üzletfejlesztési igazgatójával, Wittinghoff Dániellel.

Mastercard Mastercard


 

"Én soha nem vittem utánuk semmit, se az uzsonnát, se a tornacuccot" – gondoskodásról, öngondoskodásról pszichiáter szemmel

Mit jelent az öngondoskodás a mindennapokban? Hogyan alakul át ennek jelentősége az egyes életszakaszokban: mit jelent egy fiatalnak, egy családos felnőttnek vagy épp egy idősebb embernek? Podcastunkban Dr. Belső Nóra pszichiáterrel azt járjuk körbe, miért fontosak a legapróbb gesztusok is saját jóllétünk érdekében, hogyan tudjuk az öngondoskodást beilleszteni a napjainkba, milyen mikró és makró formái vannak ennek egyéni és akár társadalmi szinten is.

Generali Generali


Ez történik, ha az interneten vásárol
 

Ez történik, ha az interneten vásárol

Mára mindannyian hozzászoktunk, hogy pár kattintással megrendeljük online a nagybevásárlást, házhoz hozatjuk az online kosarunkba helyezett ruháinkat, kedvenc cipőinket. Ezalatt bele se gondolunk, hogy hány ember összehangolt munkájára van ehhez szükség, milyen hatalmas raktárépületekben állnak a termékeink, amelyeket pontosan szortíroznak, tárolnak, szorgos targoncák fel és lepakolják őket, hogy végül, mi elégedetten kézbe vegyük, amit kinéztünk magunknak.

Jungheinrich Jungheinrich


Hogyan nőhet úgy a profit, hogy nem szükséges költséges beruházásokat végezni?
 

Hogyan nőhet úgy a profit, hogy nem szükséges költséges beruházásokat végezni?

Minden cég életében a profit határozza meg a működési, fejlődési, stabilitási körülményeket, lehetőségeket. Az egekbe szökő energiaárak mellett nem megengedhető, hogy a termelékenység rovására visszahassanak a külső gazdasági folyamatok. A versenyképesség és a profit megőrzésének kulcsa sok esetben így a belső termelési folyamatok gazdaságosságának alapos elemzésében rejlik.


Ma már nem elég a tűzfal és a vírusirtó: tisztában van vele, valójában mennyire sérülékeny a saját IT-rendszere?
 

Ma már nem elég a tűzfal és a vírusirtó: tisztában van vele, valójában mennyire sérülékeny a saját IT-rendszere?

Bodor Tibor IT Security tanácsadóval és Herk Imre információbiztonsági szaktanácsadóval beszélgetünk arról, hogy mit jelent a sérülékenységvizsgálat a gyakorlatban, de azt is körbejártuk, melyek egy átfogó Security Operation Center szolgáltatás kiépítésének és működtetésének legfőbb pontjai, legyen szó a cégről, ami igénybe veszi, vagy akár az IT-szolgáltatóról, ami biztosítja azt.

Invitech Invitech


„A cloud nem a te, hanem az én számítógépem”
 

„A cloud nem a te, hanem az én számítógépem”

Az IT-szektorban az elmúlt néhány évben dinamikus és ugrásszerű fejlődésnek lehetünk tanúi, különösen igaz ez a különböző felhőmegoldásokra és a biztonsági rendszerekre. Habár a külföldi és a hazai piac mozgása és ritmusa eltérő, mégis hasonló mintázatokat figyelhetünk meg. Hová vezet a technológiai generációváltás? Mitől lesz sikeres egy digitális transzformáció? Hogyan kell felépíteni egy jól működő és biztonságos felhőrendszert? Adásunkban többek között ezekre e kérdésekre keressük a választ az Invitech két szakértőjével: Fodor Balázzsal, a cloud egység vezetőjével, valamint Vaspöri Ferenc kiberbiztonsági vezetővel.

Invitech Invitech


Lépéskényszerben a bankok?
 

Lépéskényszerben a bankok?

Podcastunkban Szücs Imre Principle Data Science & Machine Learning mérnökkel a pénzintézetek kapcsán a mesterséges intelligencia szerepéről, a gépi tanulásról, a modernizáció lépésiről, de az etikus hackerekről is beszélgettünk.



Egy problémából sikeres vállakozás: podcastunkban a Manna Szappan megálmodójával beszélgettünk
 

Egy problémából sikeres vállakozás: podcastunkban a Manna Szappan megálmodójával beszélgettünk

A natúrkozmetikumok piacán az elmúlt években hatalmas növekedés történt, azonban egy hazai vállalkozás már ezt megelőzően is természetes alapanyagokból, adalékmentesen készítette termékeit. A Manna Natúr Kozmetikum ma is manufaktúraként működik, de az egykor kétfős családi vállalkozás mára már az egyik legsikeresebb hazai céggé vált. Kreativitásról, az alapanyagok egyensúlyáról és a különleges termékekről is kérdeztük a vállalkozás alapítóját. Mérlegen a siker: podcastunk vendége Varga-Darabos Andrea.

Yettel Yettel