A Mercedesnél is trükköztek a kipufogógázokkal?
Nagyjából egymillió autót érinthet a feltételezett manipuláció.
Nagyjából egymillió autót érinthet a feltételezett manipuláció.
A Mercedes új kabriója olyan, mint egy ötcsillagos szálloda négy keréken guruló napozóterasza. A legjobb vezetési és akusztikus élményre vágyóknak azonban mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe a hathengeres modellért.
Házkutatást tartottak a Daimler több németországi telephelyén a Volkswagen dízelbotrányában leleplezett csaláshoz hasonló jogsértés gyanúja miatt.
Van szerencsénk bemutatni a világ egyik, ha nem a legdrágább, csillagos emblémás autóját.
A legnagyobb autógyártók bevétel tekintetében éppen csak megelőzik a tech szektorban érdekelt Apple-t.
Aki szerint a virág felettébb unalmas ajándék az édesanyáknak, az akár a Mercedes kínálatában is gyorsan körbenézhet.
Néhány évnyi sikeres szereplést után most megújult a Mercedes luxusszedánja. Reszkethet az A8-as Audi és a 7-es BMW?
Terepjárásra kevésbé, polgárpukkasztásra viszont tökéletesen alkalmas ez a hatalmas szörnyeteg.
A Dallas egyik négykerekű főszereplőjét most alaposan kezelésbe vették, a végeredmény azonban enyhén véleményesre sikeredett.
Egyes gyártók szerint a divatterepjárókból feltétlenül kell egy minimum 500 lóerős változat. Többek közt a Mercedes is így gondolkozik.
Megfeszített munkával a jelek szerint még egy ilyen apró városi e-autóval is előállítható a hőn áhított gumifüst.
Ha egy igazán szép, mit szép, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra megéri gyorsan lecsapni.
A csillagos német márka hamarosan teljesen fel fogja újítani egyik legfontosabb modelljét, az A-Klassét. A legerősebb változat 400+ lóerős lesz.
Ki mondta, hogy a mikroautókat ne lehetne tuningolni? Hát persze, hogy lehet, és a Brabus nagyon is ért ehhez.
A tisztán elektromos meghajtás kiválóan passzol a kifejezetten városi használatra szánt parányi mikroautókba, melyek hangtalanok, gyorsan, rövid idő alatt feltölthetők. És sajnos elég drágák.
Üzemet létesít Moszkva közelében Mercedes-Benz személygépkocsik gyártására a Daimler – jelentette be a német autóipari konszern.
A digitalizáció, az elektromos autók térnyerése és a közösségi járműhasználat elterjedése megváltoztatja az autóvásárlási szokásokat. Csak az kérdés, hogy a folyamat mennyire lesz gyors.
Európa legforgalmasabb autópályái mentén 400 gyorstöltő-állomás kiépítését kezdik meg 2017-ben.
A Volskwagen a dízelekkel kivonul Amerikából, a Daimler nem. De mindkét cég az elektromos hajtásláncokban látja a fejlődési irányt. A Daimler éppen ezért 10 milliárd eurót költ villanyautó-fejlesztésre.
Jócskán el vannak maradva az európai és a japán gyártók a Teslától az elektromos autók fejlesztésében. A hétvégén azonban több nagyratörő tervet is közöltek.