Ezek most a legbiztonságosabb autók a saját kategóriájukban
Igencsak nemzetközi csapat: japán, kínai, német és cseh márka is van közte.
Igencsak nemzetközi csapat: japán, kínai, német és cseh márka is van közte.
Itt a bizonyíték arra, hogy adott esetben akár egy olcsó kisautóban is biztonságban érezhetjük magunkat.
Eddig nem született ilyen rossz eredmény az Euro NCAP-értékelések során.
A legújabb töréstesztben a legkisebb és a legnagyobb Volvót szabadították egymásnak.
Nem csak az a probléma, hogy lassan nem férnek el sehol, de veszélyesebbek is a többi közlekedőre.
Hamarosan hazánkban is elérhetővé válik a kínai gyártó tisztán elektromos hajtásláncú új SUV-ja.
A tisztán elektromos hajtású minibusz kiváló eredménnyel teljesítette az Euro NCAP-tesztet.
A cseh gyártónál 1972-ben hajtották végre az első hivatalosan dokumentált töréstesztet.
A Volkswagen tovább javított népszerű kompakt modelljének biztonságán.
Képeken és videón a BMW elektromos szedánjának friss töréstesztjei.
A csillagok számát leginkább a biztonsági elektronikák hiánya, illetve fejlettségi szintje húzta le.
Két kínai modellt vetettek alá a biztonsági teszteknek, amelyek egy ideje már Európában is kaphatóak.
A biztonság az egyik legjellemzőbb terület, amelyen spórolni tudnak a gyártók, ha piacképes járműveket akarnak eladni szegényebb országokban.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
A Volkswagen új kompaktja igen biztonságosnak tűnik, de egy gond azért akad vele.
Az eddigi legmagasabb értéket érte el a Mazda CX-30 a legismertebb európai törésteszten.
A felvétel ugyan sokkoló, de azt bizonyítja, hogy az elektromos autók körülbelül ugyanolyan biztonságosak, mint hagyományos hajtásláncú társaik.