Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#EuroNCAP

Pavló Péter Autó

Ezek lettek a legbiztonságosabb autók Európában

A független európai szervezetként működő EuroNCAP 2020-ban jóval kevesebb autó töréstesztjét végezte el, mint az elmúlt években. A mennyiséggel ellentétes irányban változott a minőség: az eddigieknél jóval szigorúbb szempontok alapján pontozták a modelleket, ami azt is jelenti, hogy a most 5 csillagot szerzett autók még a 2019-es legjobbaknál is biztonságosabbak lehetnek.

hvg.hu Autó

Ezek lettek a legbiztonságosabb autók 2019-ben

Nagyon erős lett a biztonságos autók mezőnye 2019-ben, a független európai szervezetként működő EuroNCAP összesen 59 autó töréstesztjét végezte el idén, és ebből 41 modell kapta meg a maximális, öt csillagos értékelést. Jó hír, hogy három csillagnál rosszabbra egyetlen autót sem értékelt a szervezet.

hvg.hu Autó

Vége az őskövület Fiat Punto gyártásának

A Fiat Punto egyike azoknak a ma is újonnan kapható autóknak, amelyek meglehetősen elavult modellnek számítanak. Mindennek ellenére 9 milliós eladott darabszámával, komoly rangja lesz a Fiat történetében.

hvg.hu Autó

Ez az autó most a legbiztonságosabb Európában

Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.

hvg.hu Autó

Sorra törték az autókat, de legalább kiderült, melyek a legbiztonságosabbak

A független európai szervezetként működő EuroNCAP idén is szorgosan törte az új autókat, hogy kiderüljön, melyek a leginkább és a legkevésbé biztonságos járművek. Először kapott egy kocsi nulla csillagot a törésteszten, viszont rengeteg modellnek jött össze az ötcsillagos értékelés. És nagyon nem mindegy, hogy az alap biztonsági rendszert, vagy a kiegészítő biztonsági csomagot választjuk.

hvg.hu Autó

Ez a 22 autó most a legbiztonságosabb Európában

Rengeteg autó töréstesztjét végezte el idén eddig a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP, hogy kiderüljön, melyik új autók most a legbiztonságosabbak Európában. Spoilerveszély: a Volvót letaszították a trónról.

1 2
Már kényszertörlés alatt van mindkét cég, amiket ezermilliádokkal tömtek ki kétes brazil forrásból

Már kényszertörlés alatt van mindkét cég, amiket ezermilliádokkal tömtek ki kétes brazil forrásból

Cápa úszkált a trieszti kikötőben

Cápa úszkált a trieszti kikötőben

Vészfrissítés jött a Windowshoz, 72 hibát javíthat egyetlen kattintással

Vészfrissítés jött a Windowshoz, 72 hibát javíthat egyetlen kattintással

Megvesztegetés, extra lábtérrel: etikai, jogi és nemzetbiztonsági szempontból is durván aggályos Trump katari ajándékrepülője

Megvesztegetés, extra lábtérrel: etikai, jogi és nemzetbiztonsági szempontból is durván aggályos Trump katari ajándékrepülője

Ismét tüntetett a Ferenciek terén Hadházy Ákos, majd a tömeggel a Külügyminisztériumhoz vonult, és volt, akivel még a Honvédelmi Minisztériumhoz is átgyalogolt

Ismét tüntetett a Ferenciek terén Hadházy Ákos, majd a tömeggel a Külügyminisztériumhoz vonult, és volt, akivel még a Honvédelmi Minisztériumhoz is átgyalogolt

A kormány ugyanazt a trükköt dobta be Rogánék cégének EU-s pénzeinél, mint az Elios-ügyben, és a végén mi fizettünk

A kormány ugyanazt a trükköt dobta be Rogánék cégének EU-s pénzeinél, mint az Elios-ügyben, és a végén mi fizettünk

Működött a régi trükk, néhány drót össze, és máris kulcs nélkül lopták el a Ladát

Működött a régi trükk, néhány drót össze, és máris kulcs nélkül lopták el a Ladát

Ruszin-Szendi Romulusz nyílt levélben nevezi meg a kémbotrány felelőseit

Ruszin-Szendi Romulusz nyílt levélben nevezi meg a kémbotrány felelőseit

„A mai elit és a volt arisztokraták közt a fő különbség, hogy utóbbiaknak kegyúrként gondoskodniuk kellett az uradalom népéről”

„A mai elit és a volt arisztokraták közt a fő különbség, hogy utóbbiaknak kegyúrként gondoskodniuk kellett az uradalom népéről”

A címlapról ajánljuk